וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: עד כה נורו לעבר ישראל כ-2,200 טילים

23.7.2006 / 14:32

שר הביטחון: חיזבאללה הוא ארגון הטרור היחיד בעולם שמחזיק בטילי קרקע קרקע. ידלין: טהרן מעורבת עד צוואר בלחימה

שר הביטחון עמיר פרץ אמר היום בישיבת הממשלה, כי עד כה נורו לעבר ישראל כ-2,200 טילים. לדבריו, בידי חיזבאללה יש טילים לטווח ארוך בהם הוא עדיין לא עשה שימוש. הוא ציין, כי חיזבאללה הוא ארגון הטרור היחיד בעולם המחזיק בטילי קרקע קרקע.

בקול ישראל דווח, כי ראש אמ"ן עמוס ידלין אמר בישיבה, כי איראן "מעורבת עד צוואר", כלשונו, בפעילות חיזבאללה והשקיעה בארגון 100 מיליון דולר.

בתוך כך, נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד קרא היום לישראל לארוז את חפציה ולהסתלק מהמזרח התיכון. "במתקפה על לבנון הביאו הציונים את קיצם על עצמם ואני מציע שיעזבו את האזור, לפני שיקלעו אל תוך האש שהם עצמם הציתו", אמר אחמדינג'אד.

במהלך הישיבת עדכנה שרת החוץ ציפי לבני את השרים בעבודת המטה שנעשית במשרדה לקראת הקמת הכח הבינלאומי שיוצב בלבנון.

השר זאב בוים אמר, כי הניסיון מלמד שאין לשקוע בביצה הלבנונית ושאין להסתבך שם, אך עדיין מוקדם מדי לדבר על הפסקת אש. לדבריו, הפעילות הקרקעית של צה"ל בלבנון מתעצמת, אך פועלות שם יחידות מצומצמות נגד הטרור.

השר גדעון עזרא אמר בפתח הישיבה, כי אחרי הקרבות במרון א-ראס הפעולות הבאות יהיו קלות יותר. גם השר רוני בר און אמר, כי אין כוונה להיגרר לתוך לבנון. לדבריו, "איננו עומדים עם סטופר ביד". השר אלי ישי אמר, כי התנאי להצבת כוח רב לאומי הוא פריסה של צבא לבנון בדרום לפני כן כדי לממש את הריבונות של ממשלת ביירות באיזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully