וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז עצרו את המפולת

23.7.2006 / 13:21

ניצחו בטורונטו 4:5 וניצלו הפסד של הרד סוקס, 5:2 בסיאטל. בעקבות דחיית המשחק בפילדלפיה, המטס ממשיכים להגדיל את הפער

טורונטו - יאנקיז 5:4

צ'ין מינג וונג נתן ללייל אוברביי להעלות בדאבל את הבלו ג'ייז ל-4:2, אבל אז התעוררו היאנקיז, הפכו את התוצאה עם הולכה של דרק ג'יטר על בסיסים מלאים ונתנו למריאנו ריברה את האפשרות לסגור ולצמק את המאזן בסדרה ל-2:1. הומר לברני וויליאמס מניו יורק ולאריק הינסקי מטורונטו.


דטרויט - אוקלנד 9:5

נדמה היה שהטייגרס ימשיכו בכושר המופלא שלהם, כשעלו ליתרון 0:5 כבר באינינג הראשון. אבל בשני שמו האייז חמש ריצות משלהם, וג'ו בלנטון המשיך לניצחון למרות האינינג המזוויע, בזכות הומר בן שלוש ריצות של מארק קוטסאי על זאק מיינר והומרים של מילטון בראדלי ומרקו סקוטארו.


סיאטל - בוסטון 2:5

המארינרס ניצחו את קייסון גבארד, עוד אחד מהטלאים שהושחלו לליינאפ של הרד סוקס בעקבות ערימת הפצועים שלהם. שבעה ושישה לפליקס הרננדז, מייק לואל מבוסטון עם ההומר היחיד במשחק, ג'יי ג'יי פאץ עם השמירה.


קליבלנד - מינסוטה 0:11

ג'רמי סאוורס היה חד כסכין, עם תשעה אינינגים וארבעה חשמולים. האינדיאנס המאכזבים גדעו רצף של שמונה נצחונות של מינסוטה. סקוט בייקר הוא האיש שזכה לכבוד להפסיד.


וייט סוקס - טקסס 3:1

הגרביים לא מצליחים לנצח את הריינג'רס בבית השנה. למרות הופעה טובה של שבעה וחמישה, פרדי גארסיה נטש במצב 1:1, וראה את בובי ג'נקס חוטף בראש, עם סינגל של מייקל יאנג באינינג התשיעי שהפריד בין הקבוצות. שמירה לאקינורי אוצוקה האמין.


קנזס סיטי - איינג'לס 4:3

המלאכים לא נתנו לחבר'ה מהמערב לברוח להם, כשברנש בשם רג'י וויליץ נעמד בפעם הראשונה שלו בקריירה מול מגיש במייג'ורס. הוא חבט לסינגל שניצח ללוס אנג'לס את המשחק, וארגן לעצמו אכבר הופעת פתיחה. שבעה ושלושה לקלווים אסקובר, ניצחון לסקוט שילדס, שמירה לפרנקי רודריגז.


טמפה ביי - בולטימור 12:13

משחק חולני, כמו שרק שתי קבוצות בלי הגשה יכולות לייצר. חוליו לוגו ירה לשני הומרים באינינג חמישי בן עשר ריצות של הדוויל רייז, אבל גם יתרון 3:13 כמעט שלא הספיק להם, כי באינינג השביעי החזירו האוריולס בתשע ריצות. חמש חבטות לקורי פטרסון בצד המפסיד.

אלברט חוזר לנפץ שמשות

דודג'רס - סט. לואיס 6:1

תראו מי חזר. ג'ף וויבר, אחרי כמה הופעות שגרמו לאנשים לחשוב אם הוא מגיש בייסבול, קיבל כתרופה את הקבוצה שלו מאשתקד, הגיש 5.2 אינינגים וזכה בניצחון. כריס דאנקן וג'ים אדמונדס חבטו להומר, ויחד איתם אלברט פוחולס עם ה-32 שלו. הקרדינלס חבטו להומר אחד לפחות ב-18 משחקיהם האחרונים - שווה לשיא המועדון.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 3:4

הג'איינטס ממשיכים לסבך קשות את הבית הזה. ג'ייסון שמידט ניצח לראשונה מזה חודש וחצי, ארמנדו "חביתוש" בניטז שמר, והענקים עלו לראש המערב עם חצי משחק יותר מאריזונה ומהפאדרס. וודי וויליאמס עם ההפסד. הומר למייק קמרון מסן דייגו.


פלורידה - פיטסבורג 0:5

הופעה מבריקה של ראיין נולאסקו, עם שבעה ושבעה, ריסקה את הפייראטס. הפסד לקיפ וולס.


אריזונה - קולורדו 3:4

עוד אחד ממשחקי ההרפתקה של ה-NL מערב. הומר לקרלוס קוונטין הרוקי, לואיס גונזאלס וצ'אד טרייסי, ניצחון לברנדון מדרס, שמירה לחורחה חוליו והפסד לחוזה מסה העגלה. גארט אטקינס וג'יימי קרול חבטו להומר בצד המפסיד.


סינסינטי - מילווקי 7:8

הרדס אוהבים לעשות את זה צמוד. ראיין פריל חבט לצמד הומרים, כשהשני שבהם שובר את השוויון באינינג השמיני. אדי גווארדאדו הגן על הניצחון השביעי של סינסינטי בתשעה משחקים. גם חברו של פריל, סקוט האטברג, חבט להומר, ומהצד של מילווקי עשו זאת דמיאן מילר וביל הול.


מטס - יוסטון 3:4

למרות הומר של לאנס ברקמן ופיגור 3:0, המטס לא נבהלו, וחזרו בעזרת ירייה של שלוש ריצות של קסאווייר ניידי. אורלנדו הרננדז הגיש שבעה וניטרל שמונה למרות פתיחה חלשה, ובילי וגנר שמר. המשחק בין פילדלפיה לאטלנטה נדחה, מה שאפשר למטס לפתוח פער בן 13.5 משחקים מהשתיים.


וושינגטון - קאבס 3:7

ובתסריט דומה, כמו אחיו למחצה, גם לליבאן הרננדז הייתה בעיה בפתיחה, אבל הוא התעשת, הגיש שישה אינינגים סולידיים וזכה בניצחון. צמד הומרים של אראמיס רמירז לא עזר לקאביז.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully