וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות 'לרצוח את ישראל' במשחק העתודה

שגיא ניר

23.7.2006 / 10:54

במהלך משחק נבחרת העתודה בכדורסל באליפות אירופה בטורקיה, פרצו לאולם מאות מפגינים נגד ישראל. היום הפגנת מאה אלף באיזמיר

נבחרת העתודה של ישראל תסיים היום (ראשון) את הופעותיה באליפות אירופה עד גיל 20 באיזמיר שבטורקיה. אבל לפחות על פי חוויות יום האתמול, העיסוק המרכזי של המשלחת הישראלית במדינה המוסלמית הוא לאו דווקא בכדורסל נטו. אתמול, 3 דקות לאחר פתיחת המשחק מול נבחרת רוסיה במסגרת שלב ההצלבה, נכנסו למגרש מאות מפגינים טורקים שמחו נגד מדינת ישראל ומשכו את מירב תשומת לב מהשחקנים על הפרקט.

"מאות אוהדים פרו פלסטיניים משולהבים פרצו למגרש והניפו כרזות נגד ישראל. הם קראו לאורך המשחק קריאות כמו 'ישראל הביתה' ו'לרצוח את ישראל'", סיפרה מנהלת המשלחת, לימור קליין. למרות ההמולה ביציעים, הצליחו השוטרים הטורקים לשמור על הסדר ולמנוע פעולות אלימות של ממש.

מאמן הנבחרת, יעקב ג'ינו, סיפר: "זה אמנם היה קצת קיצוני כי פתאום האולם מתמלא אחרי 3 דקות משחק. זה היה מתוכנן ומאורגן, והיה מאוד מפתה להגיב אבל אמרתי לשחקנים לענות על המגרש. מרוב בלאגן לא שמענו את עצמנו".

היום תתקיים בעיר איזמיר, בה נערכת האליפות, הפגנת ענק נגד ישראל בה צפויים להשתתף 100 אלף בני אדם. בנבחרת מתכוננים לעבור גם היום חוויה דומה לזו של אתמול. "זה מעודד ונותן מוטיבציה לשחקנים, אבל אנחנו מנסים להתעלם מזה. המצב בארץ קשה וכולם חושבים על זה", אומרת קליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully