וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס מתכוננים לנופש

22.7.2006 / 11:47

ניצחו 0:7 את יוסטון, ועם הפסד אטלנטה לפילדלפיה פתחו פער של 13 משחקים במזרח. בוסטון ממשיכה לברוח ליאנקיז, בהרלי שוב מסריח

ניו יורק מטס - יוסטון 0:7

המטס כבר מתכננים את אוקטובר. הניצחון של פילדלפיה על אטלנטה העלה את ההפרש מהשתיים ל-13 משחקים, ולמרות שהיו דברים מעולם (תשאלו את הרד סוקס של 78'), כרגע נראה שהשיוט ודאי. ג'ון מיין היה כוח בהגשה, עם תשעה אינינגים מלאים, ארבעה חשמולים וארבע חבטות בלבד. חוזה ולנטין עם גראנד סלאם וקרלוס דלגאדו עם הומר משלו. טיילור בוכהולץ עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 2:8

הג'איינטס מסבכים את הבית עם הניצחון הזה, כשהבעיה הגדולה של הפאדרס היא ג'ייק פיבי הסופר-מאכזב. המגיש שאמור להיות אס שרד ארבעה אינינגים בלבד, והעלה את ה-ERA המזעזע שלו ל-5.15. מהצד השני, מאט קיין הגיש 8.2 אינינגים וחשמל חמישה חובטים.


דודג'רס - סט. לואיס 2:0

ג'ף סופאן הבריק במשך שבעה אינינגים וג'ייסון איזרינגהאוזן רשם את השמירה, כדי לעבור את בראד פני והדודג'רס. כריס דאנקן עם הומר לקרדינלס.


אריזונה - קולורדו 2:6

הדיבאקס בתקופה טובה מאוד, וממשיכים לאיים על הצמרת. ארבע ריצות על ארון קוק עשו באינינג השלישי את ההבדל. קלאודיו ורגאס, עם שישה וארבעה, ניצח.


סינסינטי - מילווקי 5:6

אם דרק טרנבאו לא יאבד מאוד בקרוב את הג'וב שלו כקלוזר במילווקי, מישהו צריך ללכת הביתה. טרנבאו מילא את הבסיסים במצב 3:5 לברוורס, ואז הוליך שני שחקנים. הוא הוחלף על ידי דנה (דנה???) איבלנד, שאפשר לקן גריפי ג'וניור לחבוט את הסינגל המנצח. המשחק נדחה בשלוש שעות בגלל גשם.


פילדלפיה - אטלנטה 5:6

ג'ון סמולץ וקורי ליידל הלכו לדואל, עד שבאינינג השמיני, כשסמולץ (שבעה ושבעה) בחוץ, הפיליז שמו שלוש ריצות על הלוח ושברו את השוויון. כריס קוסטה וג'ימי רולינס חבטו להומר בפילי, אדגר רנטרייה, סוט ת'ורמן וג'ף פרנקור עם הומרים לברייבס. ליידל זכה בניצחון עם שמונה וחמישה, קני ריי הפסיד, טום גורדון עם השמירה.


משחקים נוספים:

פלורידה - פיטסבורג 1:4 (6.2 אינינגים ו-11 קצירות לסקוט אולסן)
וושינגטון - קאבס 6:7

AL: היאנקיז בנסיגה

טורונטו - ניו יורק יאנקיז 3:7

למעט האינינג השלישי, בו נתן הומר בן שלוש ריצות לאלכס רודריגז, איי ג'יי בארנט הבריק עם 7.1 אינינגים ושישה חשמולים. א-רוד היה לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שהגיע ל-450 הומרים. הומר וארבעה ריביז לטרוי גלאוס, הפסד לג'ארט רייט, שיצר רצף של שלושה הפסדים ליאנקיז. שמירה לסקוט שונווייס.


קליבלנד - מינסוטה 14:6

הטווינס מאוד, אבל מאוד, חזק בתמונת הפלייאוף. מינסוטה רצה לניצחון שמיני ברציפות, עם שמונה ריצות באינינג הרביעי. ארבע חבטות וארבעה ריביז לרונדל וייט, שלוש וארבעה למייקל קדאייר התותח. ולמרות יתרון עצום שלקח לאינינג החמישי, קרלוס סילבה החרגול לא יכול היה לסגור את האינינג, ובניצחון זכה דניס רייס. סי סי סבאתיה עם ההפסד, כשלמרות 20 הריצות לא נרשם הומר במשחק.


וייט סוקס - טקסס 10:3

מארק בהרלי רואה איך עמיתו ב-NL, ג'ייק פיבי, מתייבש ורוצה גם. בהרלי המאכזב רשם הפסד רביעי ברציפות, כשהוא מעניק הומר בן שלוש ריצות למייקל יאנג ומייד אחר כך הומר למארק טשיירה. ג'ים ת'ומה עם הומר מספר 32 וגם ג'ו קרידי סילק את הכדור מהפארק לשיקגו.


סיאטל - בוסטון 9:4

הרד סוקס ראו מה קורה בטורונטו וליקקו את האצבעות. הניצחון של בוסטון פתח פער של 3.5 משחקים מהיאנקיז, כשחמישה שחקנים משתתפים במסיבת הטיגון של ג'יימי מוייר: דייויד אורטיז עם הומר מספר 33, ואיתו קווין יוקיליס, ג'ייסון וריטק, מני רמירז ואלכס גונזאלס. חמישה אינינגים לקייל סניידר בניצחון.


דטרויט - אוקלנד 4:7

הטייגרס אולי לא ביתרון 13 משחקים כמו המטס, אבל העניינים מתחילים להתבהר גם עבורם. דטרויט פתחה פער של 6.5 משחקים מהוייט סוקס, כשהיכתה את דני הארן לשלוש ריצות גם באינינג הרביעי וגם בחמישי. דמיטרי יאנג חזר מרשימת הפצועים ורשם שתי חבטות. שישה וחמישה לג'סטין ורלאנדר הסנסציוני, הומר מספר 18 לברנדון אינג'.


קנזס סיטי - איינג'לס 3:8

המלאכים לא ניצלו את ההפסד של אוקלנד, ואחרי קאמבק מרשים בבית, שוב הם דועכים. דויד דה חסוס ומארק גרודזיאלנק עם הומר בן שלוש ריצות כל אחד. 7.1 ושישה לרונלוויס הרננדז, הפסד לחביתולו קולון.


במשחק נוסף: בולטימור - טמפה ביי 14:7


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully