וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף מפקדה של חיזבאללה בביירות

22.7.2006 / 12:06

צה"ל ממשיך בירי ארטילרי לעבר מרחבי שיגור רקטות. בצהריים תקף חיל האוויר אנטנות סלולריות ואנטנות שידור של תחנת הרדיו נור

חיל האוויר הטיל לפני זמן קצר פצצה במשקל חצי טון על בניין מפקדה של חיזבאללה בביירות, כך דווח בערוץ 2. כמו כן, ממשיך צה"ל בירי ארטילרי של פגזים, מהים ומהיבשה, על מרחבי שיגור רקטות בדרום לבנון.

יובל אזולאי, עמוס הראל ואלי אשכנזי, הארץ:

כוחות קרקעיים של צה"ל פעלו היום מצפון לגבול עם לבנון. הכוחות תפסו עמדות במרחב מרון א-ראס וביצעו פעילות מבצעית לאיתור משגרי רקטות ובונקרים תת קרקעיים בהם מתבצרים מחבלים.

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מגדלי שידור בצפון ובמרכז לבנון. עם תקיפת מגדלי השידור, עליהן הוצבו אנטנות רבות, קרסה פעילותה של רשת השידור הפרטית הגדולה במדינה. כמו כן, הותקפו אנטנות המשמשות חברות סלולריות.

במהלך הלילה והבוקר תקף חיל האוויר כ-70 יעדים שונים בשטח לבנון. בין השאר הושמד משגר רקטות בעל ארבעה קנים וחמישה מתקנים ששימשו כל הנראה לשיגור רקטות. כמו כן, הושמדו מקומות מסתור למשגרים, מחסני אמצעי לחימה, מבנים ומפקדות של חיזבאללה, קווי תקשורת ולמעלה מארבעים מרחבי שיגור.

עדי ראייה דיווחו כי במהלך הלילה הפגיז צה"ל את הכפרים הלבנונים הנמצאים סמוך לגבול, ובראשם הכפר מרון א-ראס. רדיו קול לבנון דיווח כי במהלך התקפות צה"ל על העיירה נבאטיה נהרג אדם אחד וחמישה נוספים נפצעו, אולם אין לכך אישור רשמי. בנוסף, הטלוויזיה הלבנונית דיווחה כי מטוסי חיל האוויר הפציצו מטרות באזור חוות שבעא.

במהלך פעילות כוחות צה"ל הלילה בכפר מרוואחוין בלבנון נחשפו משגר טילים נגד טנקים וכמה טילים. כמו כן נמצאו מקלע, רובה סער מסוג קלצ'ניקוב וקליעים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully