וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרו בדרך החוצה מנאסד"ק

אסף רותם

21.7.2006 / 21:09

טרם הגישה את הדו"ח השנתי ל-2005. ביקשה שימוע בכדי לבחון את ההחלטה

חברת התרופות תרו בדרך החוצה ממדד נאסד"ק. זאת, משום שבזמן ששאר החברות מתכוננות להגיש את דו"ח הרבעון השני של 2006, תרו עדיין לא הגישה את הדו"ח השנתי של 2005.

בתחילת מארס הודיעה תרו, כי תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2005 בסוף מארס, או לכל המאוחר בתחילת אפריל, אולם ביוני עידכנה החברה כי התוצאות יפורסמו רק לאחר השלמת עבודה נוספת מצד רואי החשבון שלה, משרד קוסט, פורר גבאי וקסירר הישראלי מקבוצת ארנסט אנד יאנג גלובאל.

לדברי הנהלת תרו, העבודה הנוספת של רואי החשבון קשורה לתהליכי ההיערכות החשבונאיות של סעיף הלקוחות במאזן החברה, ולפי חוקי נאסד"ק, היא אמורה היתה להיות מושלמת עד סוף יוני. אולם יוני בא והלך, בקרוב יחלוף גם חודש גם יולי ודו"חות אין. הנהלת החברה ביקשה שימוע בכדי לבחון את ההחלטה ואמרה כי תסיים לערוך את דו"חותיה באוגוסט.

תרו איננה הישראלית היחידה שעומדת בפני מחיקה מרשימת נאסד"ק, ולא מדובר בחברות ב"מועדון האופציות". גם קומטאץ', שמייצרת הגנות מפני דואר זבל, קיבלה התרעה מהנהלת נאסד"ק על כך שאינה עומדת בתנאי הרישום. קומטאץ' קיבלה ארכה של 180 יום בכדי לעמוד בתנאים, הדורשים מחיר סגירה של דולר אחד לפחות במשך 10 ימי מסחר. מחירה של קומטאץ' היום, לאחר שאיבדה כ-28% משווייה מאז אמצע מאי, עומד על 80 סנט למניה

מניית תרו מטפסת היום ב-1.3% למחיר 10.7 דולרים במסחר בוול סטריט, המשקף לה שווי חברה של כ-313 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully