וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נפגעים בהתנגשות שני מסוקי חיל האוויר בצפון

21.7.2006 / 1:08

המסוקים מדגם אפאצ'י, שהשתתפו בפעילות בתוך שטח לבנון התנגשו באזור רמות נפתלי. מחקירה ראשונית עולה כי המסוקים התחככו זה בזה ואז התרסקו

שני מסוקי אפאצ'י של חיל האוויר התנגשו הלילה מעל שטח ישראל באזור רמות נפתלי, סמוך לצומת כוח, כשהיו בדרכם לקריית שמונה. בגלי צה"ל דווח, כי בתקרית ישנם ארבעה נפגעים.

המסוקים השתתפו בפעילות בתוך שטח דרום לבנון, ומסיבה לא ברורה התנגשו באוויר. ב"הארץ" דווח, כי מחקירה ראשונית עולה כי המסוקים התחככו זה בזה ואז התרסקו. אחד המסוקים נפל בשטח פתוח, ואילו השני נפל בכביש העולה מצומת כוח בכיוון רמות נפתלי.

זוהי התאונה השניה בחיל האוויר ביומיים האחרונים. אתמול ניזוק קשות מטוס קרב אף-16-איי של החיל, בעת נסיון המראה בבסיס רמון. שני אנשי הצוות של המטוס נטשו אותו בעודו על המסלול לאחר שאחד מצמיגיו התפוצץ.

התאונה הדומה האחרונה בצה"ל התרחשה בפברואר 1997 וזכתה לכינוי "אסון המסוקים", בעת ששני מסוקי יסעור, שהובילו לוחמים לדרום לבנון, התנגשו בשמי הצפון והתרסקו על המושב שאר ישוב וסמוך לקיבוץ דפנה, אסון בו נהרגו 73 חיילי חטית הנח"ל ויחידות נוספות. "אסון המסוקים" היה אחד האירועים שהגבירו את הלחץ הציבורי ליציאת צה"ל מדרום לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully