וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאו ג'ונס דיווחה על גידול ברווח ל-28.8 מ' ד'

20.7.2006 / 16:44

החברה רשמה עלייה של 10.3% בהכנסות מפרסום ועלייה של 5.9% מתפוצת עיתונים ומגזינים. הכנסות החברה עלו ל-481.2 מ' דולר

חברת דאו ג'ונס (סימול DJ), מו"ל העיתון "וול סטריט ג'ורנל", מגזין בארונ'ס, סוכנות הידיעות דאו ג'ונס ניוזוויירס ואתר החדשות הכלכליות מרקטווץ', רשמה עלייה חדה ברווח הנקי ברבעון השני. החברה דיווחה על רווח נקי של 28.8 מיליון דולר, או 34 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 861 אלף דולר, או סנט אחד למניה ברבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסות החברה ברבעון עלו ב-5.9%, ל-481.2 מיליון דולר.

ללא סעיפים חד פעמיים, רשמה החברה רווח של 39 סנט למניה. האנליסטים חזו לחברה רווח של 35 סנט למניה, על בסיס הכנסות של 489.4 מיליון דולר.

ברבעון השלישי צופה החברה רווח למניה בטווח העשרה הנמוך, בניכוי סעיפים חד פעמיים. החברה צופה עלייה חד ספרתית בשטחי הפרסום בעיתון הדגל, "וול סטריט ג'ורנל", ועלייה גבוהה מעט יותר בהכנסות מפרסום בעיתון.

ההכנסות מפרסום בדאו ג'ונס עלו ב-10.3%, ואילו ההכנסות מתפוצת עיתונים ומגזינים עלו ב-5.9%. סך ההכנסות מתחום המדיה עלה ב-8.9%, ל-291.2 מיליון דולר. ההכנסות מפרסום במהדורת הדפוס של "וול סטריט ג'ורנל" עלו ב-11.8% ברבעון. ההכנסות מפרסום מקוון בחברה עלו ב-22.9%.

"וול סטריט ג'ורנל" הודיע השבוע כי יתחיל למכור שטח פרסום בעמוד השער שלו, לראשונה זה יותר מ-50 שנה. העיתון הודיע כי החל מהרבעון השלישי של השנה, הוא ימכור שטח פרסום בפינה הימנית התחתונה של עמוד השער שלו. העיתון לא מסר מה תהיה עלות פרסום מודעה. מרבית העיתונים המובילים בארה"ב, למעט העיתון "USA טודיי", אינם כוללים מודעות פרסום בעמודי השער שלהם.

מוקדם יותר השבוע דיווחה חברת ניו יורק טיימס (סימול NYT), המוציאה לאור את העיתונים "ניו יורק טיימס" ו"אינטרנשונל הראלד טריביון", על רווח נקי של 61.3 מיליון דולר ברבעון השני, או 42 סנט למניה, בהתאם לתחזיות האנליסטים. היתה זו עלייה קלה בלבד ביחס לרווח הנקי ברבעון המקביל לפני שנה, שעמד על 60.8 מיליון דולר. הרווח הנקי כולל הפרשה של 5.3 מיליון דולר, הקשורה בפיטורי עובדים. הרווח הנקי ברבעון המקביל כלל הפרשה של 6.1 מיליון דולר בגין פיטורי עובדים.

ניו יורק טיימס סובלת מבריחה של קוראים ומפרסמים מעיתונות הדפוס לעיתונות המקוונת. החברה הודיעה השבוע כי תקצץ את רוחב העיתון "ניו יורק טיימס" בכ-4 ס"מ, תסגור מפעל דפוס בניו ג'רסי ותפטר בעקבות כך 250 עובדי דפוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully