וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: אין הכרעה בין אנגליה לפקיסטן

רועי פרידמן

19.7.2006 / 11:16

הטסט הראשון בין הנבחרות נערך בלורד'ס. הסדרה מהווה מבחן לאנגלים, לקראת הטסט הגדול באוסטרליה בנובמבר

אנגליה ופקיסטן פתחו את הסדרה ביניהן בטסט ראשון בלורד'ס, בסדרה, שלפחות מבחינת השחקנים האנגליים אומרת שהצלחה עשויה להשפיע על כרטיסי הטיסה בנובמבר לאוסטרליה, למבחן הגדול. אנדרו סטראוס, שמשמש כרגע כקפטן האנגלי בחר לחבוט ראשון. עד הפסקת הצהריים המשחק היה מאוזן, כששתי פסילות של עבד-א-רזאק הורידו את הקבוצות להפסקת הצהריים כשאנגליה עם 118 ל-3 פסולים. מכאן אנגליה שלטה במשחק, כשפול קולינגווד ואליסטר קוק עברו לראשונה בקריירה שלהם במשחק ביתי את המאה. יחד הם שמו 233 לוויקט הרביעי לפני שמוחמד סאמי פסל את קוק ל-105.

רק שההתקפה האנגלית המשיכה לחגוג, כשבל הצטרף לקוליגווד ועבר את ה-50. כשקולינגווד נפסל לשיא קריירה של 189, בל המשיך לחבוט במטרה להגיע למאה שלו. למרות שהוא איבד את השותפים מהצד השני, הוא הצליח בסופו של דבר להגיע ל-100 בדיוק כשסטראוס סיים את הסבוב בצורה יזומה. אנגליה 528 ל-9 פסולים.

פתיחת הסבוב הפקיסטני היתה של האנגלים כשסטיבן הרמיסון פסל את סלמאן בוט, ופייסל איקבל בשלוש הגשות, עם תפיסת כדור נפלאה של קולינגווד כשהוא קפץ ותפס ביד אחת. ליאם פלאנקט פסל את אימראן פרחאת ומתיו הוגארד פסל את מוחמד סאמי, פקיסטן 68 ל-4 ובסכנה ל-follow on. כאן נכנסו לפעולה שני הותיקים, הקפטן אינזמאם-אל-חאק ומוחמד יוסוף, ששמו 173 לוויקט החמישי, כשבדרך, יוסוף משיג את ה-100 שלו, ואיזמאם עבר בפעם השמינית ברציפות את החמישים נגד אנגליה. פלאנקט פסל את אינזמאם, אבל בעזרת 58 של קמראן אכמאל, יוסוף הגיע ל-202, כשפקיסטן סיימה על 445 בפגור של 83 נקודות. הרמיסון היה המגיש המצטיין עם 4 פסילות.

אנגליה החלה את הסבוב השני שלה בבוקר של היום הרביעי במטרה להגיע להפרש גבוה לפני שפקיסטן תחבוט שוב, וסטראוס השיג מאה נוסף, ביחד עם 41 של קווין פיטרסן, ואנגליה סגרה את הסבוב בפתיחת היום החמישי עם 296 ל-8, כשפקיסטן צריכה 380 נקודות כדי לנצח. הוגארד פסל את סלמאן בוט בכדור הראשון, וקצת אח"כ את אימראן פרחאת. כשמונטי פאנסר פסל את יוסוף ואת פייסל איקבאל ל-48 כל אחד, אנגליה היתה בעמדה מצויינת לנצחון, אך אינזמאם, בעוד חמישים, ועבד-א-רזאק הצילו את פקיסטן מהפסד, כששעה לסוף היום האחרון, הסכימו סטראוס ואינזמאם על כך שהמשחק לא יוכרע.

תוצאה

אנגליה 528 ל-9 סיום יזום, ו-296 ל-8 סיום יזום.
פקיסטן 445 ו-214 ל-4

המשחק לא הוכרע. מוחמד יוסוף נבחר לאיש המשחק. הטסט השני יתחיל ב-27 ביולי באולד טראפורד, מנצ'סטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully