וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אטלנטה ממשיכה להכות

19.7.2006 / 13:47

הברייבס שוב טחנו את הקרדינלס, הפעם 5:14. האיינג'לס לא עוצרים, עם 5:7 על קליבלנד. ליריאנו חזר לזרוח בניצחון של הטווינס

סט. לואיס - אטלנטה 14:5

אין כרגע ספק מי הקבוצה בעלת המחבטים הכי לוהטים במייג'ורס. לילה אחד בלבד אחרי התפירה 15:3 על סט. לואיס, חזרו האמיצים לבוש סטדיום, ורשמו הישג מיוחד - הקבוצה הראשונה מאז היאנקיז של 1930 שרושמת עשר ריצות או יותר בחמישה משחקים רצופים. אנדרו ג'ונס חבט פעמיים להומר, ויחד איתו רשמו גם אדם לה רוש, בראיין מק'קאן וצ'יפר ג'ונס הומרים משלהם. לאנדרו היה שיא קריירה של שישה ריביז. וכרגיל בקרדינלס בסדרה הזו, ג'ים אדמונדס עם ההומר היחיד שלהם. טים הדסון עם הניצחון, ג'ייסון מארקי עם ההפסד.


סינסינטי - מטס 8:3

על המטס לא עושים הנצחונות של אטלנטה רושם. ביתרון 2:3 חבט קרלוס בלטראן לגראנד סלאם שני בתוך שלושה ימים, והבטיח את הניצחון של מייק פלפרי, שהיה יעיל עם שישה ושלושה. שבעה אינינגים לאריק מילטון בהפסד, הומרים גם לקסאווייר ניידי וחוזה ולנטין.


סן פרנסיסקו - מילווקי 3:4

דאבל של מויסס אלו באינינג השישי העלה את הג'איינטס ליתרון, עליו שמר ארמנדו בניטז. שישה וחמישה לג'יימי רייט בניצחון.


אריזונה - דודג'רס 4:1

אחרי שרשרת כשלונות, הדודג'רס מצאו את ההגשה שלהם בחזרה, עם שבעה אינינגים יפים של צ'אד בילינגסלי, שקצר ניצחון ראשון בקריירה. שתי חבטות לנומאר גארסיהפארה.


סן דייגו - פילדלפיה 6:10

הפאדרס השיגו את הניצחון עם שישה אינינגים סולידיים של קליי הנסלי, אבל כמעט איבדו אותו בגלל בולפן מחורבן, כשהפיליז צימקו מ-7:2 ל-7:6. הומרים למייק קמרון ולמייק פיאצה מסן דייגו, וגם לג'ימי רולינס וארון רוואנד מהפיליז.


משחקים נוספים:

קאבס - יוסטון 2:4
פלורידה - וושינגטון 7:6
פיטסבורג - קולורדו 13:4

AL: טוב שיש מלקי

יאנקיז - סיאטל 4:5

היאנקיז חזרו לעשות את המג'יק שאפיין אותם במאה שעברה ובתחילת המילניום. שגיאת שיפוט סייעה לניו יורק לחזור באינינג התשיעי מפיגור 4:2 (השופט טען שחורחה פוסאדה עלה על הבסיס, ההילוכים החוזרים הראו בבירור שהוא נפסל) ל-4:4, ולאחר הפסקת גשם ארוכה חבט באינינג ה-11 מלקי קבררה את הומר הניצחון. סקוט פרוקטור עם הניצחון, חוליו מתיאו עם ההפסד. הומר בן שלוש ריצות לריצ'י סקסון.


בוסטון - קנזס סיטי 0:1

לא היה ברור שזה יהיה דואל, אבל ג'ון לסטר נאלץ להתעלות עם שמונה אינינגים, חבטה אחת בלבד וארבעה חשמולים, כשיונתן אחר, פפלבון, שמר בפעם ה-28 העונה. דאבל של ג'ייסון וריטק, שאחריו הכניס אותו אלכס גונזאלס הביתה, עשו את ההבדל. שישה וחמישה לברנדון דאקוורת' המפסיד.


מינסוטה - טמפה ביי 1:8

זה היה דו קרב בין שני מגישים שיתנו את הטון בעונות הקרובות, ובסיומו פרנסיסקו ליריאנו ניצח בענק את סקוט קאזמיר, כשאיבד שאט אאוט רק באינינג התשיעי וסגר 8.2 ושבעה חשמולים. לקאזמיר, עם שישה וארבעה, זה היה הפסד שביעי העונה. הומר מספר 25 לג'סטין מורנו.


בולטימור - אוקלנד 5:4

הפעם האייז לא יכלו להרשות לעצמם לאבד את המשחק, ואכן יוסטון סטריט שמר על הניצחון היקר. הומר ושני ריביז של בובי קרוסבי התבררו כגורם הניצחון של אסטבאן לואייזה, עם 5.1 ושישה. הפסד לאדי רודריגז.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 7:1

הגרביים מתכננים את כיבוש פסגת המרכז, וג'ון גארלנד סייע להם לפתוח היטב את הסדרה, עם שבעה וחמישה. בצד ההתקפי עזר לו פול קונרקו, עם צמד הומרים. הומר גם לג'ו קרידי, הפסד לפול קונרקו.


טורונטו - טקסס 5:2

הבלו ג'ייז הובילו 0:2, עד שבאינינג השביעי בא סקוט שונווייס המעפאן הזה, חילק ריצות לכל עבר, ואחריו ויני צ'וק עשה את אותו דבר. חמש ריצות של הריינג'רס באינינג השביעי היקנו לויסנטה פאדייה, עם שבעה ושלושה, את הניצחון. שמירה לאקינורי אוצוקה.


איינג'לס - קליבלנד 5:7

המלאכים ממשיכים להיראות נפלא, כשחואן ריברה חובט לצמד הומרים ועוד רוקי מבית היוצר שלהם, ג'ו סונדרס, מטגן חמישה בניצחון הראשון שלו בקריירה. על קליבלנד אפשר להכריז סופית כקבוצה מתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully