וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם שליט: אין מידע חדש לגבי גלעד

18.7.2006 / 11:42

בעקבות הודעת ראש השב"כ כי החייל החטוף עדיין בחיים, אמר אביו בשיחה עם וואלה! חדשות כי ע"פ הידוע לו מדובר בהערכות בלבד

"הידיעות אודות כך שגלעד שליט בחיים הן הערכות בלבד", אמר נועם שליט הבוקר בשיחה עם וואלה! חדשות, בעקבות הודעת ראש השב"כ יובל דיסקין אתמול כי גלעד בחיים. לדברי נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, אין מידע קונקרטי בכל הנוגע למצבו של הבן ומדובר בהערכות בלבד - כמו אלו שהיו גם לפני שבוע.

שליט ומשפחתו מתגוררים אל מול גבול הצפון, וחדרו של גלעד משקיף אל קו הגבול. קולות התותחים מרעידים מידי פעם את קירות הבית. גם בשיחה עם וואלה! חדשות הוא נאלץ מדי פעם להמתין, עד שרעם התותחים ייפסק והשיחה תישמע.

מכל מקום, נועם שליט הודיע שלא יעשה דבר כעת בכל הנוגע לקידום השבת בנו וציין כי "כעת יש מלחמה ואין זה הזמן לצאת בהצהרות לתקשורת בעניין גלעד". בנוסף, ציין שליט כי כל תשומת הלב הופנתה בימים אלו צפונה ו"כשכל האג'נדה היא צפונית" אין טעם לצאת בהצהרות ודרישות. "אחכה עד שאבק המלחמה ישקע ואחליט לאיזה כיוון הולכים", אמר.

שליט בירך את ראש הממשלה אהוד אולמרט על שהזכיר את בנו גלעד בנאומו אמש, ועל כך שתמונתו ניצבת על שולחן ראש הממשלה. "את התמונה", סיפר, "הבאתי עמי לפגישה עם ראש הממשלה ביום רביעי שעבר. בעיצומה של אותה פגישה ובסמוך לקביעתו של אולמרט כי לא ינהל מו"מ עם החמאס - התקבלה ההודעה על חטיפת שני חיילים נוספים בגבול הצפון".

שליט סיפר שהוא נמצא בקשר עם משפחות שני החטופים האחרים, אך בינתיים אין החלטה כלשהי לגבי פעילות ציבורית או אחרת לעניין השבתם. "אנו עוסקים בקווים כללים, כיצד להיערך, והכל נדחה
בשם ובגלל המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully