וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טשיירה ופוחולס חזרו מהר לעניינים

14.7.2006 / 11:20

החובט של טקסס רשם שלושה הומרים ב-1:15 על בולטימור. פוחולס ניצח עם הומר באינינג ה-14 את הדודג'רס. טרייד בין הרדס לנשיונאלס

בולטימור - טקסס 15:1

מארק טשיירה הגיע לפגרת האולסטאר עם סיכום ביניים מאכזב במיוחד, של תשעה הומרים בלבד. הלילה הוא רשם שליש מהתפוקה, כשחבט לשלושה הומרים והכניס הביתה שבעה ריביז. מארק דה רוסה, בראד ווילקרסון ורוד בראחאס השתתפו גם הם בחגיגה, כשהריינג'רס מפרקים את דניאל קבררה והאוריולס עם שש ריצות באינינג השישי. שבעה ושלושה לויסנטה פאדייה המנצח.


דטרויט - קנזס סיטי 4:6

ג'רמי בונדרמן לא הגיע עם ההגשה הטובה מהבית, היה קומסי קומסה ביותר, אבל החזיק מעמד 5.2 אינינגים וקיבל את הניצחון הודות להומר של איבאן רודריגז, חמש ריצות של הטייגרס באינינג החמישי ושמירה של טוד ג'ונס. טוני גרפאנינו ומארק טיהאן עם הומרים לרויאלס.


סט. לואיס - דודג'רס 2:3

באינינג ה-14 עלה אלברט פוחולס לצלחת, ולפוחולס לא מגישים, גם אודאליס פרז יודע את זה. אלא שהוא לא עמד בפיתוי, ופוחולס חבט להומר מנצח משחק ששלח את השחקנים למקלחות והקנה לבריידן לופר את הניצחון. הומרים גם לג'ים אדמונדס מסט. לואיס ולנומאר גארסיהפארה מהדודג'רס.


בוסטון - אוקלנד 5:4

הרד סוקס רצו לפתוח את החצי השני של העונה עם ניצחון, אבל בובי קלטי והאייז קלקלו להם את התוכניות. קלטי רשם את ריצת ההובלה באינינג ה-11, אוקלנד שמה עוד אחת על ג'וליאן טבארז, והאורחים לקחו את הראשון בסדרה בת ארבעה משחקים בפנוויי. הומרים לניק סווישר מאוקלנד ולמייק לואל מבוסטון.


מינסוטה - קליבלנד 6:4

לכל חגיגה יש סוף, ומסתבר שגם פרנסיסקו ליריאנו פגיע. טראוויס הפנר, קייסי בלייק וג'וני פראלטה סילקו את הכדורים של הפיצ'ר הצעיר מהפארק, קלי שופאק הוסיף הומר על ג'סי קריין ובוב "השולת!!!11" וויקמן קצר את השמירה. 5.2 אינינגים לקליף לי בניצחון.


פלורידה - יוסטון 5:1

פתיחה טובה לאסטרוס לחלק השני של העונה, כשהם מקבלים תגבור מרכש חדש שהגיע מטמפה ביי. אוברי האף בא מהדוויל רייז בטרייד ופרע שטר ראשון עם הומר בן שלוש ריצות באינינג השמיני על רנדי מסנג'ר. 6.1 אינינגים לרוי אוסוולט, אבל הניצחון לצ'אד קוולס.


סינסינטי - קולורדו 7:9

קן גריפי ג'וניור חבט להומר מספר 555, אריק מילטון ניצח ואדי גווארדאדו רשם שמירה ראשונה ברדס, אבל הסיפור של אתמול היה לפני המשחק, במגה טרייד של סינסינטי עם וושינגטון. הרדס שלחו את האאוטפילדר אוסטין קרנס והשורטסטופ פליפה לופז בדיל שכלל שמונה שחקנים. המרכזיים שבהם מבחינת סינסינטי הם הרליוורים גארי מג'ווסקי וביל בריי, שצפויים לחזק את הבולפן הרעוע של הקבוצה, הנמצאת חזק בתמונת הפלייאוף. מי שלקח קשה את הטרייד הוא אדם דאן, חבר טוב של קרנס, שהתגבר באינינג הראשון עם סינגל בן שתי ריצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully