וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: אל לישראל לפגוע במשטר בלבנון

רויטרס

13.7.2006 / 14:21

נשיא ארה"ב אמר במסיבת עיתונאים כי הדמוקרטיה בלבנון חשובה ליציבות האזור. "הסיכוי לשתי מדינות החיות בשלום - מפת הדרכים"

נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש התייחס במסיבת עיתונאים שקיים עם קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל להסלמה בגבול הלבנון. לדברי בוש, לישראל יש את הזכות להגן על עצמה כנגד פעילות טרוריסטים. עם זאת הוסיף בוש, כי הדאגה הגדולה בעיניו היא אם פעולת ישראל מערערת את משטרו של פואד סניורה בלבנון.

בוש אמר עוד כי שמירה על דמוקרטיה בלבנון היא משמעותית על מנת להשיג שלום באזור. "עבדנו ממש קשה כדי להוציא את סוריה מלבנון בהחלטות האו"ם 5059 ו-680, שהן ביטוי לפעולה בינלאומית להוצאת סוריה מלבנון. תמיד הרגשנו שהדמוקרטיה בלבנון חשובה לאזור, ולכן הדאגה היא שפעולות ישראל יביאו להחלשת ואפילו להפלת הממשלה בלבנון". לדבריו, ארה"ב הבהירה זאת לישראל.

בוש הוסיף כי על האוכלוסייה להגן על עצמה. "יש טרוריסטים שיהרגו אנשים תמימים כדי להשיג מטרות טקטיות", הוא אמר "במקרה זה מדובר בעצירת ההתקדמות לשלום. זו הצהרה יוצאת דופן– להרוג כדי לעצור את השלום".

בוש אמר עוד כי "יש סיכוי לשלום ולשתי מדינות החיות זו לצד זו. זו מטרה ברורה וברת השגה". לדבריו, יש דרך קדימה להשיג את החזון, וזה נקרא מפת הדרכים. "מניעת מימוש החזון היא רק על ידי פעילות טרוריסטית, וזאת הפעילות המתרחשת כעת", סיכם בוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully