וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורי אקסטזי שנתפסו בגלילות הכילו ציאניד

13.7.2006 / 10:40

המשטרה תפסה 82 קפסולות שנראו כמו אקסטזי, אך התברר שהן מכילות ציאניד. ייתכן שארגוני טרור החדירו הכדורים לישראל

בסוף השבוע תפסה המשטרה 82 קפסולות צבעוניות שנראות כמו הסם [[אקסטזי]], אך בפועל מכילות את הרעל [[ציאניד]]. בעקבות תוצאות הבדיקה הכימית עצרה המשטרה את נועם בן ארי, בן 22 מתל אביב, שנתפס עם הכדורים.

בהודעה שפרסמה אתמול המשטרה נאמר כי בשבת האחרונה עצרו בלשי תחנת משטרת גלילות ב"רב מכר" בצומת גלילות את בן ארי ותושב כפר סבא, לאחר שבמכוניתם נמצאו 82 כדורים הדומים לאקסטזי. השניים נעצרו ונלקחו לתחנת המשטרה ובסיום חקירתם שוחררו בערבות.

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי שלשום חזרו ממצאי הבדיקה הכימית שנערכה על הכדורים במטה הארצי בירושלים, ובתחנת גלילות הופתעו לגלות שהכדורים הכילו חומרים מסוכנים ובהם הרעל הקטלני ציאניד. רפ"ק נמרוד דניאל, מפקד מחלקת המודיעין והחקירות של משטרת גלילות, אמר כי מדובר בכדורים חדשים שאינם מוכרים למשטרה. הם מגיעים בקפסולות צבעוניות, אולם לא ברור מי מייצר או מפיץ אותם. החשש הוא שהכדורים הופצו כבר בכמויות גדולות לצרכני הסמים.

בעקבות החקירה הגיעו שלשום בלשי משטרת גלילות לביתו של בן ארי בתל אביב וערכו בו חיפוש. הבלשים מצאו בבית כדורים נוספים, חלקם מאותו סוג מסוכן ובלתי מוכר שנמצא ברשותו בסוף השבוע כמו גם נבטים של פטריות הזיה מסוגים שונים. אתמול בבוקר ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של בן ארי בבית משפט השלום בתל אביב. השופטת דניאלה שריזלי נענתה לבקשתה והאריכה את מעצרו של בן ארי בחמישה ימים.

פיקוד המשטרה הנחה את כל היחידות לחפש עוד כדורים כאלה לפני שבמסיבות שבת הקרובה אנשים ישתמשו בהם ויפגעו. אחד החששות שהעלו במשטרה הוא שארגוני טרור החדירו את הכדורים כדי לפגוע בישראלים. דוברת משטרת תל אביב סירבה להתייחס לפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully