וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאנו מציג מותג חדש

רותם רוזנטל

13.7.2006 / 16:40

מעצב העל מציג קולקציה רוקנרולית לבנות שאוהבות הארדקור ולא יכולות להרשות לעצמן את הדגמים שלו בדרך כלל

בכירי עולם האופנה, שנמצאים עכשיו בפריז לרגל תצוגות חורף 2007, קיבלו בשבוע שעבר הזמנה ממעצב העל ג'ון גליאנו להופעה ביום שישי אחרי צהריים. השוס של אירוע הקוקטיילים הרוקנרולי היה השקת המותג החדש שלו, "גליאנו", שמיועד לבחורות מסוגננות שלא יכולות להרשות לעצמן לקנות דגמים במחירי הקולקציה הרגילה שלו.

במשרדי החברה שלו ברו ד'אביון דוגמניות שיחקו אותה אלילות רוקנרול לאחר צהריים אחד במכנסי צינור מעור, חולצות לבנות במראה גברי, חצאיות מיני קצרצרות וטי-שירטים מטאליות. עבור הבנות שמעדיפות את רוני סופרסטאר על פני כריסי היינד הוא עיצב שמלות אלגנטיות ולגרופיות האמיתיות מחכה טי-שירט עם הדפס של גליאנו השרמנטי עצמו.

גליאנו בן ה-47, יליד גיברלטר, הרשים בדגמים שלו כבר במהלך לימודיו בבית הספר הנחשק סט. מרטינ'ס בלונדון ובגיל 24 הוא יצר את המותג הראשון שלו. השילוב הנועז של גליאנו בין נושאים רומנטיים ותפירה איכותית גרר ביקורות נלהבות. למרות שבגיל 27 זכה בתואר "מעצב השנה" של אנגליה, עד 1990 מממנים עזבו אותו, הוא כמעט הגיע לפשיטת רגל ונאלץ לעזוב את לונדון לטובת פריז.

למזלו הרב, עורכי אופנה תמיד פרגנו לו וחברות טובות כמו קייט מוס תמיד שמחו לעזור. חמש שנים מאוחר יותר, הוא גם הפך לבריטי הראשון שעמד בראש בית אופנת עילית צרפתי, ג'יבנשי. התפקיד החדש סייע לו לרענן קצת את הקרמה, לעמוד על הרגליים ולהמשיך ולקטוף שבחים בכל העולם. אחרי שנתיים, ג'יבנשי החליפו אותו באלכסנדר מקווין (ילד בריטי מטורף נוסף) והעבירו אותו לדיור, שם הוא ממשיך להשתמש בנושאים כמו אסיה, המטריקס, מצרים ואפילו שרליז ת'רון כמקורות השראה לקולקציות המופלאות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully