וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה חטף 2 חיילים. צה"ל פועל בלבנון

12.7.2006 / 11:19

חיזבאללה תקף שני ג'יפים ממוגנים, חטף 2 חיילים שנסעו בהם ופצע אחרים. לדברי הארגון הוא השמיד טנק שנכנס ללבנון. מציע חילופי אסירים, כולל שליט

ארגון חיזבאללה חטף הבוקר שני חיילי צה"ל. אנשי חיזבאללה תקפו בירי ובמטענים שני ג'יפים ממוגנים מסוג "האמר", שבהם נסעו חיילי צה"ל, חטפו שניים מהחיילים, ופצעו כמה מהם. בנוסף הודיע חיזבאללה כי הצליח להשמיד טנק צה"ל שנכנס לשטח לבנון.

בדיווח נמסר כי כוח חיזבאללה תקף שני ג'יפים מסוג האמר, שבהם נסעו חיילי צה"ל, חטף שניים מהם ופצע אחרים. לאחר החטיפה החל "אל-מנאר" בשידור קליפים הקוראים לשחרור האסירים הלבנונים שבידי ישראל, ובראשם סמיר אל-קונטאר וכן הציגו תקיפות של פלסטינים ולבנונים על כוחות ומוצבי צה"ל.

בחדשות 10 דווח כי החיזבאללה הודיע שהוא מציע עסקה כוללת לשחרור שני החטופים וכן החייל גלעד שליט, תמורת שחרורם של אלפי אסירים. עוד דווח כי על פי תחקיר ראשוני, הספיקו החיילים לדווח על ההתקפה בטרם נחטפו.

לפחות שישה אזרחים ישראלים נפצעו ממתקפת הקטיושות של החיזבאללה בגבול הצפון, אחד מהם פצוע אחד באורח קשה, שלושה באורח בינוני ושניים באורח קל. כל הפצועים פונו לבית החולים בנהריה. החיזבאללה שיגר עשרות טילי קטיושה לעבר אזור היישוב שתולה שבגליל המערבי.

תושב המושב נפצע בינוני מפגיעה ישירה של פצצת מרגמה ברכבו, כאשר הגיע לעבודתו באחד ממטעיו סמוך לגדר הגבול. תושב אחר, אודי אוחיון, סיפר שהגיע למקום והוביל את הפצוע ברכבו בחזרה למושב, משם פונה לבית החולים.

מד"א העלה את הכוננות בגבול הצפון. תושבי הגליל המערבי נקראו לרדת למקלטים. באזור זרעית פרצה שריפה באחד ממקומות הנפילה. צוותי כיבוי פועלים לכיבוייה.

בית החולים בנהריה, אליו פונו הפצועים מחילופי האש בגבול הצפון הבוקר, פתח קו חירום שמספרו 1255141 או בפקס 04-8107474.

(וידאו: שי חזקני, חדשות 10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully