וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת לשבחון: התאמן או שתועמד לדין

ניר איסקוב

11.7.2006 / 1:24

הקבוצה שיגרה לקשר ולבא כוחו מכתבי התרעה לפני העמדתו בפני ועדת משמעת פנימית. 2:3 מול הפועל ירושלים במשחק אימון, קאמבו ישוחרר

הפועל פ"ת שיגרה אתמול (שני) מכתבי התרעה ליוסי שבחון, המחרים מזה כשבוע את אימוניה, ולפרקליטו, עו"ד מורן מאירי, לפני העמדתו של הקשר בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון, אם לא יתחיל להתאמן עם הקבוצה.

כזכור, שבחון בן ה-24, המחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בפ"ת, הודיע לקבוצה לפני מספר שבועות על ביטול חד צדדי של ההסכם עמה, בטענה כי זו חייבת לו סכום של 100 אלף שקל, אותו הספיקה לשלם לו מאז.

כתוצאה מכך, ציין עו"ד מאירי, בשם השחקן, כי הוא רואה עצמו משוחרר ורשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ, כשהמועמדת הבולטת לקלוט אותו היא מכבי ת"א.

שבחון התבטא בפני מקורביו כי הוא אינו מתכוון להתייחס למכתב ששלחה אליו קבוצתו, וכי הוא משוכנע שבסופו של דבר הוא ישחק בקרית שלום. בסביבתו של שבחון תלו את שליחת המכתב בניסיונות שעושים ראשי הפועל פ"ת כדי להראות לאוהדים כי הם עושים כל שביכולתם להשאיר את הקשר ב"אורווה", בשונה משנים עברו שבהן הקבוצה מכרה את שחקניה הבכירים לקבוצות צמרת, כשהדברים אמורים במיוחד לגבי מכבי חיפה.

בתוך כך, הפועל פ"ת, ללא שבחון, ניצחה 2:3 את הפועל ירושלים במשחק אימון שנערך בקיבוץ עינת. יניב לוזון, ז'וזה קלייטון הברזילאי ועידן סרור העלו את פ"ת ליתרון 0:3, לפני שהקבוצה מהלאומית צימקה בשני שערים משלה.

המאמן אייל לחמן, החליט לנפות מהסגל את הבלם-קשר בבה קאמבו, מבורקינה פאסו, ולהשאיר את הקשר הניגרי, בינה אג'ווה וויליאמס, שיהיה הזר הרביעי של הקבוצה. כפי שפורסם, לחמן מעוניין לפתוח את העונה עם 4 זרים, כדי להעניק יותר הזדמנויות לשחקנים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully