וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שלטון הצעירים

9.7.2006 / 15:06

פרנסיסקו ליריאנו וג'רד וויבר ממשיכים את הדומיננטיות שלהם במינסוטה ובאיינג'לס. נצחונות לבוסטון וליאנקיז, יום חצוי למטס

טקסס - מינסוטה 4:0

פרנסיסקו ליריאנו לא פתח את העונה אצל רון גארדנהייר, מאמן הטווינס. אבל לפני פגרת האולסטאר יש לו כבר עשרה נצחונות, אחרי שהרשה ארבע חבטות בלבד בשבעה אינינגים, כשהוא מטגן שמונה חובטים ומנמיך את ה-ERA שלו ל-1.83 מפלצתי בטירוף. האינינגים שגמא הפכו אותו למוביל בליגה (המדד שמכניס אותך לטבלה הוא לפחות אינינג אחד למשחק ליגה, וכעת יש לו 88.1 אינינגים ב-85 משחקים. הומר לטוריי האנטר.


אוקלנד - איינג'לס 6:4

ג'יירד וויבר שוב הגיע להגיש, עם שבעה וחמישה, כשהוא מנטרל 16 מ-18 החובטים האחרונים מולם עמד. עם ג'ון לאקי בהרכב, האיינג'לס נראים כמי שמוכנים להעברת הילוך אחרי האולסטאר. הומרים למייסר איסטוריס ולחואן ריברה, שמירה לפרנסיסקו רודריגז, שעמל לאחר שברנדון דונלי כמעט החריב את המשחק עם ארבע ריצות חובה באינינג השמיני.


בוסטון - וייט סוקס 9:6

במשחק 3 בפלייאוף בשנה שעברה עמד פרדי גארסיה על הגבעה. ביתרון לוייט סוקס הוא מילא את הבסיסים בלי אאוטים, כשאורלנדו הרננדז נכנס, יצא מהצרה והצעיד את הגרביים הלבנים לניצחון בסדרה. לגארסיה הייתה תחושה של דה ז'ה וו אתמול, כשאמנם לא הוא היה עתיד לרשום את ההפסד, אבל פתיחה לא טובה שלו ושל ג'וש בקט מבוסטון העמידה את התוצאה על 5:5. ב-5:8 לרד סוקס, בקט מילא את הבסיסים בלי אאוטים, והפעם עשו חאווייר לופז וקרייג האנסן את הנס, ניקו את הגרביים האדומים בלי פגע והביאו את ג'ונת'ן פפלבון לעמדת שמירה. בקט ניצח למרות הופעה לא משכנעת, דייויד אורטיז חבט להומר 31 בבוסטון, ג'רמיין דיי חבט לשניים וג'ים ת'ומה ירה את ה-30 שלו לוייט סוקס.


טמפה ביי - יאנקיז 5:1

היאנקיז לא נבהלו מסקוט קאזמיר, שלמרות 6.1 אינינגים ושבעה חשמולים נכנע לצ'ין מינג וונג, עם 8.1 אינינגים. שלוש חבטות למלקי קבררה מעמדת הלידאוף.


קליבלנד - בולטימור 7:4

האוריולס נחלצו מרצף ארבעה הפסדים בניצחון. שישה ושישה לאריק בדארד, שמירה לכריס ריי. ג'רמי סאוורס, שנטרל את היאנקיז בשבוע שעבר, נטש עם שבע ריצות חובה באינינג הרביעי, הומר ראשון בקריירה לקלי שופאק.


סיאטל - דטרויט 2:1

הטייגרס נהנו מהפסד הוייט סוקס, ונכנסים לאולסטאר בכושר מצוין. זאק מיינר הגיש חמישה ושישה וטוד ג'ונס רשם את השמירה. הומר לראול איבנייז, בעונה ענקית בסיאטל.


קנזס סיטי - טורונטו 7:5

למרות פתיחה לא טובה של טד לילי, הבלו ג'ייז נחלצו מפיגור 5:4 כדי להפוך את התוצאה. הומר מספר 12 לשיי הילנברנד, ניצחון לבראיין טאלה, שמירה לבי ג'יי ראיין.

המטס חוזרים לנצח. בערך

מטס - פלורידה 3:2
מטס - פלורידה 3:17

המשחק הראשון בדאבל הדר גילה שוב את האנמיות ממנה סובלת ניו יורק לאחרונה, כשהמארחים לא הכניעו את ג'וש ג'ונסון והבולפן של פלורידה. שלושה הומרים, של הנלי רמירז, מיגל קבררה וג'וש ווילינגהאם הספיקו לניצחון של המארלינס.

במשחק השני זה היה סיפור אחר, כשתשע ריצות שרשמו המטס בשני אינינגים הובילו אותם לניצחון הקל. חוזה ולנטין רשם גראנד סלאם ושבעה ריביז, קליף פלויד עם הומר וחמישה וגם קרלוס בלטראן השתתף בחגיגה. ניצחון למייק פלפרי.


יוסטון - סט. לואיס 7:6

האסטרוס הצליחו לחזור מפיגור 4:1, אליו נכנסו בהגשה של רוג'ר קלמנס, עלו ל-4:6, ואז הגיע בראד לידג' מול הקבוצה שדפקה לו את הקופסה, רשם שתי ריצות חובה, והמשחק הלך לאינינג העשירי. רוי אוסוולט ערך הופעה נדירה מהבולפן (בגלל פגרת האולסטאר, המאמנים הכניסו מגישי רוטציה כדי לתת להם קצת זמן משחק) ואז נתן הומר מספר 29 לאחד שדפק לכל האסטרוס את הקופסה, אלברט פוחולס. ניצחון לג'ייסון איזרינגהאוזן.


אטלנטה - סינסינטי 1:4

ובינתיים הרדס ממשיכים ביכולת הרעה שלהם, כשג'ון סמולץ הגיש שמונה אינינגים והכיש עשרה חובטים. למרות ההפסד, ארון הראנג סגר את כל השמונה של סינסינטי, עם הומר לג'ף פרנקור. שמירה לקני ריי.


קולורדו - אריזונה 8:7

זו הייתה קולורדו הישנה והטובה, או יותר נכון הרעה, כשבראיין פואנטס נכנס במצב של 1:1 באינינג התשיעי, חילק ריצות לכל עבר וסיים עם שש ריצות חובה והפסד. ביתרון 1:8 היית יכול לחשוב שהדיבאקס בטוחים, אבל בבית העגלות של המערב הכל אפשרי. חורחה חוליו שם את האצבע על הסכר, ועצר שש ריצות של הרוקיז בתחתית האינינג. בדואל המרשים רשם ברנדון ווב שבעה ושישה, כשלג'ייסון ג'נינגס שמונה ושמונה.


מילווקי - קאבס 3:1

ארבע חבטות למייקל בארט, ניצחון לקרלוס מרמול ושמירה לראיין דמפסטר, במשחק שלא מעניין אף אחד על הפלנטה.


וושינגטון - סן דייגו 5:2

הפאדרס אוהבים את הביקור ב-RFK, בו רשמו עוד ניצחון. שישה ותשעה לכריס יאנג, שנתן הומר מספר 27 לאלפונסו סוריאנו. השמירה לטרבור הופמן, 24 העונה, ההפסד לפדרו אסטשיו.


פילדלפיה - פיטסבורג 2:6

הפיליז עם ניצחון, מצרך נדיר בעת האחרונה. שישה ושישה לקורי ליידל, ג'ייסון ביי מפיטסבורג עם ההומר היחיד במשחק.


דודג'רס - ג'איינטס 11:7

דרק לואו הגיש זוועה, נתן הומר כבר באינינג הראשון לריי דורהאם ואחר כך אחד למויסס אלו ואפילו למגיש היריב, נוח לאורי, שאיכשהו גירד ניצחון אחרי 5.2 אינינגים לא מרשימים. הומר לאולמדו סיאנז, שמירה לארמנדו בניטז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully