וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מכחיש מעורבות בהרג המשפחה בעזה

9.7.2006 / 6:01

תחקיר ראשוני מעלה כי האם ושני ילדיה לא נהרגו מפגז צה"לי. 3 חמושים נהרגו בתקיפת חיל האוויר ליד מחסום קרני

תחקיר ראשוני של צה"ל מעלה, כי חיל האוויר לא היה מעורב בהריגתם של שלושת בני המשפחה שמתו מפגיעת פגז בביתם בעזה.

אם, בתה בת השש ובנה בן ה-20 - נהרגו אמש בפיצוץ בבית המשפחה בעיר עזה. עוד ארבעה מבני המשפחה נפצעו בפיצוץ. האם ההרוגה היא אום-איימן חג'אג', וילדיה שנהרגו הם מוחמד, בן 20, ורואן, בת שש. בכך עולה מספר ההרוגים הפלסטינים היום ברצועה לעשרה, ובסוף השבוע כולו - לפחות 20.

התקרית אירעה סמוך לשעה 20:00, בשכונת סג'עייה שבדרום-מזרח העיר עזה. מקורות פלסטיניים דיווחו על פגיעת פגז, של תותח או טנק, בבית. בתגובה מסרו מקורות צבאיים, כי לאחר בדיקה ראשונית, לא ידוע על ירי ארטילרי או ירי טנקים באזור. המקורות הודו כי חיל האוויר פעל באזור באותה שעה לערך, וירה טילים על חוליה שירתה טילי נ"ט.

שכונת סג'עייה נמצאת כ-500 מטר מהנקודה שאליה הגיעו אתמול טנקים של צה"ל מלווים בכוחות גבעתי, שנכנסו בבוקר דרך מעבר קרני, והגיעו עד סמוך לשכונות הדרום-מזרחיות של העיר, בהן גם שכונת זייתון. מצה"ל נמסר כי מטרת הפעולה היא איתור מנהרות ומטעני חבלה.

שלושה חמושים פלסטינים נהרגו בתקיפת חיל האוויר ליד מחסום קרני. בצה"ל אישרו את הדברים ואמרו כי מדובר בחוליית משגרי קסאם. בתוך כך, חיל האוויר הפציץ מחנה אימונים של גדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של הפתח, בדרום רצועת עזה וגשר בצפון הרצועה. מקורות פלסטינים דיווחו, כי הגשר נהרס ונפגעה גם תחנת שנאים המספקת חשמל לבית חאנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully