וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: מה חדש בשוק ההעברות?

רז מיס

8.7.2006 / 18:02

העונה הסתיימה וההתרחשויות בפגרה מעניינות לא פחות. מי עובר להיכן? רז מיס מסכם שלב ראשון של ההעברות המעניינות ופותח במזרח

עוד לא הספקנו להתאושש מהפלייאוף המטורף שעבר עלינו, וכבר נפתח שוק השחקנים החופשיים. הרבה תנועה נרשמה שם בימים הראשונים, כשהסחורה החמה ביותר היא דווקא שחקני הגנה. בינתיים עבר שבוע, וזה זמן טוב להסתכל מה עשו הקבוצות עד עכשיו. סקירתנו תחל במזרח, כשבימים הקרובים נסקור גם את המערב.


בוסטון ברויינז – אחרי עונה כושלת, פיטרה בוסטון את המנכ"ל והמאמן, והביאה במקומם את מנכ"ל אוטווה, פיטר צ'יארלי, ואת המאמן דייב לואיס, שאימן בעבר את דטרויט. בוסטון הסתערה על שוק השחקנים החופשיים, ותוך שעות ספורות בלבד ביצעה שתי החתמות משמעותיות. הברויינז הביאו את המגן זדנו חארה (בעונה שעברה באוטווה) ואת הסנטר מארק סאווארד (אטלנטה). בוסטון גם הגיעה להסכמה עם הקיצוני שמאלי, שון דונובן (קלגארי). השוער אנדרו רייקרופט, לשעבר רוקי השנה בליגה, נשלח לטורונטו אחרי עונה מאכזבת, במקומו יגיע טוקה ראסק, שוער צעיר ומבטיח.

אוטווה סנאטורס – אוטווה החתימה את מרטין גרבר, שוער קרוליינה בעונה שעברה, והשאירה אצלה את ריי אמרי, השוער המחליף, ובכך נפרדה לשלום מדומיניק האשק הותיק. ג'ו קורבו (לוס אנג'לס) הוחתם כדי לפצות על העזיבה של חארה. וויד רדן (מגן) וג'ייסון ספזה (סנטר) הוחתמו על חוזים חדשים ונשארים בקבוצה.

טורונטו מייפל ליפס – אנדרו רייקרופט הובא מבוסטון והשוער הותיק אד בלפור (40) שוחרר. שני מגנים מצויינים הוחתמו, פאבל קובינה (טמפה ביי) והאל גיל (בוסטון).

בפאלו סייברס – בפאלו איבדה שני שחקנים חשובים, את ג'יי מקי (מגן) ומארק גרייר (קיצוני ימני) אבל הצליחה להשאיר את המגן הותיק טפו נומינן, ולהביא את המגן יארוסלב ספאסק (אדמונטון).

מונטריאול וניו ג'רזי שומרות על שקט

מונטריאול קנדיינס – הקנדיינס מתרכזים בינתיים בלהשאיר שחקנים ותיקים ופחות בלהביא שחקנים חדשים. השוער המצויין כריסטובל הואט הוחתם על חוזה חדש, וכך גם הסנטרים מייק ריברו וסטיב בגין, והמגן פרנסיס בוילון.

ניו ג'רזי דווילס – גם הדווילס לא מחתימים בינתיים שחקנים חדשים. הסנטר פטריק אליאס, הקיצוני ימני ג'יימי לאנגנברנר והמגן קולין וויט הוחתמו על חוזים חדשים. לדווילס יש מאמן חדש, קלוד ג'וליאן, לשעבר במונטריאול.

ניו יורק איילנדרס – האיילנדרס הביאו את המגן המצויין בראנדון וויט (נאשוויל) והסנטר מייק סילינגר (נאשוויל) אבל השינוי המשמעותי ביותר היה דווקא בעמדת המאמן. האיילנדרס החתימו את טד נולאן. נולאן לא אימן ב-NHL מאז שזכה בתואר מאמן השנה בבפאלו ב-1997.

ניו יורק ריינג'רס – הריינג'רס החתימו שני שחקנים חופשיים מהאלופה קרוליינה, את המגן ארון וורד והסנטר מאט קאלן. הפורוורד הותיק מרטין סראקה נשאר לעונה נוספת.

פיטסבורג פינגווינס – השמועות על אפשרות של מעבר של הקבוצה לעיר אחרת לא פוסקות. שני ילידי פיטסבורג, מארק קיובן ודן מרינו, הצטרפו לאיש עסקים מניו יורק במטרה לקנות את הקבוצה ולהשאירה בפיטסבורג. בינתיים הקבוצה התחזקה עם הקיצוני ימני יארקו רוטו (ונקובר) והמגן מארק איטון (נאשוויל) .

פילדלפיה פליירס – המגן נולאן באומגרטנר (ונקובר) הוחתם כדי להחליף את קים ג'ונסון שעזב. הסנטר המבטיח אר.ג'יי אומברגר והשוער ניטימאקי הוחתמו מחדש.

קרוליינה הוריקנס – לא מעט שחקנים חופשיים עזבו את האלופה, כולל השוער מרטין גרבר והמגן המצוין ארון וורד, אבל ההוריקנס הצליחו גם להשאיר לא מעט שחקנים חשובים כמו אריק סטאאל, רוד ברינד'אמור, אריק קול וג'סטין וויליאמס. הקיצוני ימני טרבור לטובסקי (קולומבוס) הצטרף.

הת'ראשרס מצליחים להחתים שחקנים

אטלנטה ת'ראשרס – למרות הריבים בין הבעלים, הטראשרס מחתימים לא מעט שחקנים. הסנטרים סטיב ראצ'ין (ריינג'רס) וגלן מטרופולי (אוטווה) הגיעו יחד עם שני שוערים, יוהאן הדברג (דאלאס) ופרד בראטוויט.

טמפה ביי לייטנינג – טמפה פתרה את בעיית השוער כשהביאה את מארק דניס בטרייד מקולומבוס, אך נאלצה לוותר לשם כך על הפורוורד המצויין פרדריק מודין. הלייטנינג גם איבדו את המגנים, פאבל קובינה ודריל סיידור.

פלורידה פנת'רס – השוער המצוין רוברטו לואנגו נשלח לונקובר בתמורה לפורוורד טוד ברטוזי. במקומו הביאו הפנת'רס את קרייג אנדרסון משיקאגו. המגן המצוין אד ג'ובנובסקי העדיף ללכת לפיניקס ויצר חור גדול בהגנה, רוסלאן סאליי (אנהיים) ינסה לסתום אותו.

וושינגטון קאפיטלס – המגן בראיין פוטייה (אוטווה) הוחתם וזה בערך כל מה שעשו בוושינגטון בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully