וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשה בריטית בת 62 ילדה בן

8.7.2006 / 8:30

בכך הפכה ד"ר פטרישיה ראשברוק ליולדת המבוגרת ביותר בבריטניה. לדבריה, "הרגשתי שזה הדבר הנכון לעשות"

אשה בת 62 הפכה ליולדת המבוגרת ביותר ב[[בריטניה]], לאחר שילדה בן. ד"ר פטרישיה ראשברוק ובעלה תארו את התינוק, שכונה JJ, "יפיפה".

ראשברוק, שילדה בניתוח קיסרי, נסעה עם בעלה בן ה-60 לאיטליה, כדי לעבור טיפולי פוריות אצל רופא שנוי במחלוקת. היא אם לשלושה ילדים מנישואיה הראשונים, בני 26,22 ו-18.

ב-BBC דווח, כי כמה ארגונים בבריטניה כינו את ראשברוק "אנוכית", על בחירתה להביא לעולם ילד בשלב כה מתקדם בחייה, אך היא אמרה כי היא "מרגישה שזה הדבר הנכון לעשות", ושהיא לא חשה מבוגרת מדי כדי ללדת. ראשברוק, רופאת ילדים במקצועה, אמרה כי "לא היינו עושים את זה אם היינו מרגישים שלא נהיה הורים טובים מספיק".

"שנינו בריאים מאוד ואני תמיד נראיתי והרגשתי צעירה, אך יחד עם זאת יש לנו חברים צעירים, הורים לילדים, שאמרו שישמחו לשמש כהורים מאמצים אם יקרה לנו משהו. הדבר החשוב בהורות אינו גילך, אלא אם אתה מטפל בצרכיו של הילד, ואנחנו בטוחים שנעשה זאת".

בשנים האחרונות נרשמו כמה לידות של נשים מבוגרות. ליז בוטל, גם היא בריטית, הייתה בת 60 כאשר ילדה את בנה, ג'וזף בשנת 1997. היולדת המבוגרת ביותר בעולם היא אדריאנה אילייסקו, בת 66 מרומניה, שילדה בינואר בת בשם אליזה מריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully