וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז שוב טיווחו בקליבלנד

7.7.2006 / 12:10

בסופו של דבר, יצאו במאזן חצוי מסדרה של ארבעה משחקים עם 4:10 על האינדיאנס. בוסטון נמנעה מסוויפ בטמפה, ניצחון למטס

קליבלנד - יאנקיז 10:4

רנדי ג'ונסון זכה בנצחונו העשירי העונה, ועשה זאת בסטייל עם 7.2 אינינגים וחמישה חשמולים. ג'ייסון ג'יאמבי חבט להומר מספר 26, מידי קליף לי, שרשם ארבע ריצות חובה ואת ההפסד. שלוש חבטות לדרק ג'יטר המצוין, וניו יורק ממשיכה לקרוץ לרד סוקס עם הפרש של שלושה משחקים.


טמפה ביי - בוסטון 12:5

זה נראה אולי קל, אבל רק באינינג האחרון רשמו הרד סוקס שש ריצות, כדי להכפיל את מאזן ריצותיהם ולהמנע מסוויפ בטמפה. טים וייקפילד רשם את הניצחון, כשדייויד אורטיז החולה רוח יורה שני הומרים, ומציב עצמו בראש הטבלה עם 29 עונתיים, כשלצידם נלווים שישה ריביז. הומרים גם למני רמירז ולדאג מירבלי מבוסטון, ולקרל קרופורד, אוברי האף וחורחה קאנטו מהדוויל רייז.


קנזס סיטי - טורונטו 2:6

הרויאלס בפורמה, ובמיוחד המגיש שלהם, מארק רדמן, שהחל מאוחר את העונה ורשם שמונה אינינגים סבביים לגמרי, עם ניצחון שישי העונה. נטישה מוקדמת לטיי טאובנהיים מהבלו ג'ייז, שפשוט לא מצליחים לנסוק למעלה למרות כשלונות יריבותיהם לצמרת. הומרים למארק טיהאן מקנזס סיטי ולוורנון וולס מטורונטו.


שיקגו וייט סוקס - בולטימור 8:11

ג'ים ת'ומה לא מניח לדייויד אורטיז לרגע. הסלאגר של בוסטון רושם שני הומרים ושישה ריביז? ת'ומה עושה בדיוק את אותו הדבר, עם כמות הכנסות שמהווה עבורו שיא קריירה למשחק. גם ג'רמיין דיי ואיי ג'יי פיירזינסקי חבטו להומרים, חאווייר ואסקז זכה בניצחון.


אוקלנד - איינג'לס 5:7

עוד ניגע בחוב מאתמול, אבל האיינג'לס פתחו סדרה קריטית עבורם כדי להיצמד לצמרת בהפסד. פרנק תומאס, עוד אחד שכמו ת'ומה חווה רנסאנס אחרי פציעות מתמשכות, ירה להומר מסיים משחק באינינג התשיעי, מידי סקוט שילדס. לא עזרו לאיינג'לס שני הומרים של חואן ריברה. יוסטון סטריט עם הניצחון.


וחוב קטן מאתמול, בשביל הבכיינים מאנהיים:

סיאטל - איינג'לס 4:0

ולמה הם בכיינים? כי הם עושים עניין מניצחון של שמנתולו קולון (הראשון שלו העונה), שנתן רק ארבע חבטות במשחק בו הלך עד הסוף. אבל הבכי הכי גדול שלהם הוא שלקחנו יום חופש בדיוק ביום בו עשו סוויפ על סיאטל (על סיאטל!). וזה מרגיז, כי אם זה היה הפוך, בכלל לא היינו מזכירים את זה. אם סיאטל (סיאטל!) הייתה עושה סוויפ באנהיים (באנהיים!) כפי שאכן עשתה העונה בארבעה משחקים (סוויפ של ארבעה משחקים!), זה היה עובר לנו כמים מתחת לגשר, מי בכלל היה מדבר על זה? ביג דיל, סוויפ על סיאטל (סיאטל!). אז תזכרו שם, חבר'ה - הכל באהבה.

המטס ממשיכים בהילוך שני לפלייאוף

מטס - פיטסבורג 5:7

סטיב טראקסל רשם ניצחון שמיני העונה, כשהגיש 6.1 אינינגים סולידיים, נעזר בהומר מספר 19 של דייויד רייט וגם בשמירה של בילי וגנר. בפיטסבורג רשם פרדי סאנצ'ז (שירון ליבמן שלנו החליט שהוא צריך לפנות מקום באולסטאר לנומאר. ל-י-ב-מ-ן!!!) חבט שלוש פעמים, ועומד על אחוזים של 36.5 (365.) ונשאג בקול: ל-י-ב-מ-ן!!!


פילדלפיה - סן דייגו 5:3

בפילדלפיה העצובה ממשיכים לדשדש בין עוד ניצחון לעוד הפסד. ג'וש בארפילד רשם ארבע חבטות וצ'ן הו פארק תרם למאמץ שבעה ושישה, בניצחון השלישי ברציפות של הפאדרס. חמישה אינינגים והפסד לראיין מדסון, שמירה לטרבור הופמן.


וושינגטון - פלורידה 7:8

ראיין צימרמן מתגלה כמיסטר קלאץ' של הנשיונאלס, כשבפעם השניה בשלושה ימים רשם חבטה מנצחת על המארלינס. הפעם זה לא היה ווק אוף הומר, אלא סינגל באינינג ה-11, שהכניס ריצה הביתה ונתן לצ'אד קורדרו את הניצחון. זאת, למרות שליבאן הרננדז העגלתי רשם שבע ריצות חובה והוחלף אחרי 1.2 אינינגים, חילוף השווה ליציאה המוקדמת שלו בקריירה.


אטלנטה - סינסינטי 7:8

ג'ף פרנקור חבט באינינג העשירי על טוד קופי, הכניס את צ'יפר ג'ונס הביתה וסגר עניין יפה. אנדרו ג'ונס עם הומר וארבעה ריביז, וטים הדסון רשם שמונה אינינגים, אבל בניצחון זכה קני ריי, כי חורחה סוסה האהבל שבר שמירה.


מילווקי - קאבס 0:2

כריס קפואנו הוא כוח. קפואנו התאושש מהופעה מזוויעה בשבת האחרונה, והלך תשעה ושישה לשאט אאוט השני שלו העונה. עם ERA של 3.21 ועשרה נצחונות, הוא לא בסגל האולסטאר. שמישהו יסביר לנו מדוע. גם לליבמן אין תשובה.


יוסטון - סט. לואיס 2:4

טיילור בוכהולץ הרגיש טוב עם הקרדינלס, ורשם שישה אינינגים בניצחון במפגש בין שתי פיינליסטיות ה-NL מהשנה שעברה. הומרים למייק לאמב מיוסטון ולג'ים אדמונדס מהציפורים האדומות, שמירה לבראד לידג'.


דודג'רס - סן פרנסיסקו 5:4

הג'איינטס סיבכו את הבית המסובך ממילא הזה עם ניצחון. פדרו פליז רשם שלוש חבטות ושני ריביז, וסייע להקנות לבראד הנסי את ה-W. שמירה לארמנדו בניטז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully