וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה אמריקאית בטעם פלפל חריף מאוד

7.7.2006 / 15:29

גלידריה בצפון קרוליינה מוכרת גלידה "בטעם אש". אם תרצו לטעום ממנה, תאלצו לחתום על כתב ויתור מפני תביעות משפטיות

את הגלידה הזאת לא תוכלו לקנות סתם כך. אם תגיעו לגלידריית "שמיים בהירים" בצפון קרולינה בארה"ב ותבקשו לטעום את הגלידה שנקראת "קר מתוק", תצטרכו לחתום תחילה על טופס ויתור מפני כל תביעה משפטית. הטעם הזה חריף באופן מיוחד ועשוי משלושה סוגים של פלפל ושני סוגים של רוטב חריף.

"יש לזה טעם של אש עם תוספת של עוד אש", אמר סקוט מק'קאלום, לקוח קבוע בגלידריה שמעדיף את הגלידה הקלאסית יותר בטעם חמאת בוטנים. "חשבתי שזה רעיון חמוד, אבל לא תארתי לעצמי שתעשו את זה כל כך חריף", אמר לסקוט וילסון, בעל החנות.

בעיתון "USA TODAY" דווח, כי וילסון ניסה לייצר גלידת וניל עם פלפלים אדומים וירוקים חריפים מאוד במטרה לחזר אחרי לקוחות היספנים, שאכן הגיעו בהמוניהם לזלול מהגלידה. עד כה עשרות אנשים חתמו על כתב הוויתור, שאוסר על נשים בהריון ואנשים עם בעיות בריאותיות לטעום מהטעם החריג. קטינים מתחת לגיל 18 זקוקים לאישור הורים, שחייבים להיות נוכחים בזמן הקנייה.

ג'סטין סמית, בן 22, לקוח שניסה את הגלידה, סיפר כי מיד אחרי שאכל כפית אחת מהגלידה, רץ לשירותים והקיא. הוא ניסה אותה ארבע פעמים נוספות מאז, ורוצה לשבור את השיא שעומד על 400 גרם. "זה דווקא טעים", אמר סמית והוסיף, כי "כמי שאוהב חריף ולא ממש אכפת לו מהשריפה בפה, אני מרגיש את הטעם השונה והטוב". אם לא ישבור את השיא בקרוב, כנראה יפספס את ההזדמנות. בעל הגלידריה עדיין לא החליט אם לחדש את המלאי שעומד להגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully