וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: המשטרה מפיצה עליי מידע כוזב

6.7.2006 / 9:23

איש העסקים פרסם בעיתונים מודעות בהן הוא מאשים את היחידה הארצית לחקירת פשעים בינ"ל בהפצת שקרים תוך ניצול מעמדה

איש העסקים ארקדי גאידמק פרסם הבוקר בעיתונים הגדולים בישראל מודעות בהן טען שביחידה לחקירת פשעים בינלאומיים מפיצים עליו שקרים. איש העסקים חשוד בהלבנת הון בהיקף של מיליוני דולרים.

"למרות שליחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים ידוע היטב כי אין ממש בטענותיה נגדי, היא הפיצה מידע כוזב תוך ניצול מעמדה וכוחה", נכתב בהודעה. המלצותיה של המשטרה בעניינו של גאידמק הועברו לאחרונה לפרקליטות שתכריע האם יוגש נגדו כתב אישום.

בראיון לגלי צה"ל הרחיב גאידמק לגבי טענותיו נגד היחידה הארצית לחקירות הונאה ואמר, כי הוא חף מהפשעים שהוא מואשם בהם. "מאז שהגעתי לישראל הם חוקרים אותי ללא סיבה. אחרי כל החודשים הארוכים ואחרי כל עשרות החוקרים שעברו על התיק שלי, היו צריכים להצדיק את החקירה ולכן פרסמו מידע כוזב. יש לי נייר רשמי שהיאחב"ל שלח לחו"ל במטרה להצדיק את המעשים שלהם - הם צותתו לקו הטלפון הפרטי שלי ועוד", אמר איש העסקים.

"למעלה משנה שהיאחב"ל מפיצים עליי מידע מוטעה ואני צריך להסביר את האמת", אמר גאידמק כשהתבקש להסביר מדוע פירסם את מודעות הענק בעיתונים, "אני רוצה שהאזרחים ידעו מה עושה היאחב"ל. אני מאוד מכבד את השוטרים, הם משרתים את הציבור ואני מאוד מעריך אותם. בגלל שאני אדם חופשי, שלא תלוי באנשים אחרים, אני יכול להרשות לעצמי לפרסם את המודעות האלה". "אני לא מחפש לגיטימציה", סיכם גאידמק, "אני אדם מאושר, אבל אני מרגיש חובה לעשות את מה שאני חושב לנכון".

מדובר המשטרה נמסר בתגובה, כי "לטענות של מר גאידמק אין שחר. ניסיונותיו להכפיש את משטרת ישראל בכלל והיאחב"ל בפרט לא יצלחו. לעניין תפירת התיק, יכול הנ"ל לפנות למחלקה לחקירת שוטרים ולהצביע על עבירות שנעשו כלפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully