וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת תובעת את אורי שנער

רוני קורן דינר

2.7.2006 / 22:44

נשיא החברה לשעבר תובע ממנה לשלם לו 28.8 מיליון ש', בטענה שפיטוריו לא היו כדין. בתגובה הוגשה תביעה שכנגד בסכום של 1.25 מ'

זכיינית ערוץ 2 הגישה נגד נשיא החברה לשעבר, אורי שנער, תביעה שכנגד על סך 1.25 מיליון שקל. שנער מנהל נגד קשת תביעה בגין פיטוריו, שנעשו לטענתו שלא כדין, בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. במסגרת זו תובע שנער פיצויים על סך 28.8 מיליון שקל.

בתביעה שהגישה קשת, באמצעות עו"ד נחום פינברג, נטען כי נסיבות סיום עבודתו של שנער מצדיקות את שלילתם של מלוא פיצויי הפיטורים המגיעים לו, בסך כולל של כ-879 אלף שקל. זאת, מאחר שלטענת קשת, מרגע שהפסיק לעבוד בחברה באופן חד צדדי, הקדיש את זמנו לפגיעה בחברה - בין השאר בפעילות מול הרשות השנייה לשלילת זכיונה של קשת ובהשמצת החברה בתקשורת.

סכום נוסף בסך 300 אלף שקל תובעת קשת משנער בגין הפרת חובת האמון והסודיות שחלו עליו לכאורה, במסגרתה חשף בהמרצת הפתיחה שהגיש בזמנו נגד קשת פרקים מהצעתה של הזכיינית במכרז ערוץ 2, וכן חשף לכאורה מסמכים, נתונים ותוכנם של דיונים סודיים של קשת ערב המכרז.

כמו כן, תובעת קשת משנער סכום בסך 76.9 אלף שקל - בגין הוצאות רכב, טלפון ושימוש בכרטיס אשראי על חשבונה של קשת, לכאורה לצרכים פרטיים, לאחר מועד הפסקת עבודתו בחברה. כך למשל, טוענת קשת כי שנער הוציא באוקטובר 2005 בלבד 16 אלף שקל על השימוש בטלפון הנייד על חשבון קשת, בעוד שלא עבד בחברה מאז חודש יוני באותה שנה.

שנער הגיש את תביעתו, על סך 28.8 מיליון שקל, באמצעות עוה"ד שי תקן ותמר גולן. שנער ביקש מביהמ"ש להכריז כי קשת פיטרה אותו שלא כדין ובחוסר תום לב. שנער הודח מראשות זכיינית ערוץ 2 קשת זמן קצר לאחר הזכייה בזיכיון המחודש בערוץ, לאחר שסירב להגדרת תפקיד מחודשת שעיצבו בעלי המניות בזכיינית. בכתב התביעה טען שנער כי כבר ביום שלמחרת הזכייה במכרז החל המהלך להדחתו, ארבעה חודשים בלבד לאחר שנחתם החוזה עמו.

בכתב ההגנה של קשת נטען כי תביעתו של שנער, מתחילתה ועד סופה, היא "סיפור הזוי, שכולו פרי דמיונו, על מלחמת בני אור בבני חושך", כאשר "בני החושך", בעלי קשת, רקחו נגדו "מזימה אפלה - להדיחו במחשכים". קשת הכחישה מכל וכל את טענת ההדחה וטענה כי עשתה את כל המאמצים על מנת לפתור את הסכסוך בינו לבין המנכ"ל, אבי ניר, כך ששנער יישאר בתפקידו או יקבל תפקיד בכיר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully