וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: העגלה הגדולה

2.7.2006 / 15:08

דמדומי הקריירה של רנדי ג'ונסון ממשיכים לעשות לו בושות, עם הפסד 8:3 למטס. בוסטון התאוששה בפלורידה, הרצף של דטרויט נקטע

יאנקיז - מטס 8:3

רנדי ג'ונסון הפך במרוצת השנתיים האחרונות להיות בדיחה מהלכת. המגיש של היאנקיז, שהיה אמור להיות זה שיסחב אותם על כתפיו, ספג שמונה ריצות בשישה אינינגים של עבודה, הקפיץ את ה-ERA שלו ל-5.25 ונראה רע מאוד. המטס, מנגד, היו צריכים את הניצחון הזה בדחיפות, אחרי רצף של שלושה הפסדים. סטיב טראקסל הוביל אותם עם שישה אינינגים וניצחון, וההתקפה התעוררה באינינג הרביעי, כשרשמה את חמש הריצות שעשו את ההבדל וקפצה ליתרון 2:7. הומרים לאיליי מררו מהמטס ולאלכס רודריגז מהיאנקיז.


פלורידה - בוסטון 11:5

הרד סוקס התעוררו באמצעות הצמד המסוכן, מני רמירז ודייויד אורטיז, שחבטו כל אחד לשני הומרים, והקנו ניצחון לטים וייקפילד. לבוסטון היה רצף של 17 משחקים בלי שגיאה, שהסתיים כבר באינינג הראשון. מיגל אוליבו עם הומר למארלינס.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 4:7
סן דייגו - סן פרנסיסקו 4:1

דאבל הדר. במשחק הראשון הפכו הפאדרס פיגור 3:1 באמצעות ריצה אחת באינינג השישי ועוד ארבע בשביעי. ג'וש בארפילד חבט להומר לפאדרס ופדרו פליז בג'איינטס, כשלמאט קיין לא עוזרת הופעה הרואית של שישה אינינגים ו-11 טיגונים. ניצחון לג'ון אדקינס, שמירה לטרבור הופמן.

במשחק השני גמלו הג'איינטס בניצחון בעשרה אינינגים. שוב פדרו פליז היה במרכז העניינים של הג'איינטס, עם טריפל שובר שוויון באינינג העשירי. סטיב קליין ניצח וארמנדו בניטז חזר כדי לשמור. הפסד לאלן אמברי.


סט. לואיס - קנזס סיטי 8:7

הדברים נראים רע מאוד לקרדינלס, שדומים ממש לכלום. מארק טיהאן חבט להומר באינינג ה-11 וסיים עם ארבעה ריביז, כדי להנחיל לסט. לואיס הפסד עשירי ב-11 המשחקים האחרונים.

איכסה

פויה

סט. לואיס הצליחה לאזן מידי אמביוריקס בורגוז המחריד באינינג העשירי, אבל לא נמלטה מההפסד. סקוט ספיזיו, ג'ים אדמונדס, סקוט רולן וידאייר מולינה עם הומרים לציפורים האדומות.


קאבס - וייט סוקס 8:6

ראיין דמפסטר הוא התרופה של כל קבוצה בליגה. הקלוזר המעפאן של הקאבס הרשה הומר בן שלוש ריצות לאיי ג'יי פיירזינסקי, כדי לחלץ את האלופה מהפסד בריגלי. גם ג'ים ת'ומה (26 העונה), ג'ו קרידי ופול קונרקו רשמו הומרים אצל הגרביים, כשבקאביז אראמיס רמירז עם הומר וחמישה ריביז.


טקסס - יוסטון 7:0

טיילר בוכהולץ הגיש 16 אינינגים העונה נגד הריינג'רס ולא ספג אפילו ריצת חובה אחת. בוכהולץ סיים את המשחק עם שבעה ושישה, כשמייק לאמב חבט להומר, דאבל וטריפל, חיפש את הסינגל כדי להשלים סייקל (אשכרה, שיעור אנגלית...) ויצאה לו חבטה חזקה, שנשדדה מעבר לגדר על ידי גארי מת'יוס ג'וניור. הפסד לג'ון ווסדין.


מינסוטה - מילווקי 7:10

הטווינס ממשיכים לעשות חיל ולהציג בייסבול מצוין. דרק טרנבאו הוליך את שאנון סטיוארט במצב 7:7 באינינג השמיני לתוך בסיסים מלאים, הטווינס רשמו עוד שתי ריצות וברחו עד לשמירה של ג'ו ניית'ן. כריס קפואנו נחבט באופן בלתי אופייני, וסגר רק ארבעה אינינגים עם שש ריצות חובה.


אטלנטה - בולטימור 7:4

אטלנטה ממשיכה לדעוך, והאוריולס ניצלו זאת למרות משחק הגשה לא טוב של ראס אורטיז. הפסד לטים הדסון המסריח, עם 2.2 אינינגים ועגלתיות יתר.

טורונטו ממשיכה לאיים

טורונטו - פילדלפיה 2:5

הבלו ג'ייז שמים עין גדולה מאוד על בוסטון ובמיוחד על היאנקיזץ. אינינג שישי בן שלוש ריצות, מהומרים של טרוי גלאוס ואריק הינסקי, הקנו לסקוט דאונס את הניצחון ולבי ג'יי ראיין את השמירה. קורי ליידל בצד המפסיד. טורונטו השתוותה במאזנה ליאנקיז, ונמצאת כעת ארבעה משחקים בלבד מאחורי הרד סוקס.


אוקלנד - אריזונה 7:2

זה היה משחק תמים שנגרר ל-0:0 עד לאינינג השביעי, בו רשמו הדיבאקס שש ריצות. מיגל באטיסטה היה דומיננטי עם תשעה ושישה, והאייז הלא יציבים ממשיכים להוביל את הבית החלש של ה-AL מערב בעיקר בזכות היריבות. ההפסד לאסטבאן לואייזה.


סיאטל - קולורדו 7:8

ואם יש קבוצה שלוטשת עיניים לראשות בית המערב, זו הסיאטל מארינרס, שלא נבהלה מפיגור 7:2 באינינג השני והפכה את התוצאה. אישירו סוזוקי עם הומר בן שתי ריצות באינינג השישי השלים את המהפך, ג'יי ג'יי פאץ עם שמירה מספר 15 העונה.


וושינגטון - טמפה ביי 3:4

אחרי עשרה אינינגים חבט ניק ג'ונסון להומר וסגר את הסיפור. ניצחון לצ'אד קורדרו, הפסד לבראיין מדוז, אוברי האף עם הומר שישי העונה לדוויל רייז.


איינג'לס - דודג'רס 2:9

מייק נאפולי הצעיר גילה יכולת מרשימה, עם שני הומרים בניצחון היפה של קלווים אסקובר. אסקובר רשם שבעה ושישה, כשמארק הנדריקסון, שהועבר מטמפה ביי, נוחל את ההפסד.


סינסינטי - קליבלנד 12:7

לשם שינוי האינדיאנס לא נתנו לבולפן לחרב את היתרון, כשטראוויס הפנר, עם מרפק כואב, ירה גראנד סלאם מעמדת המחליף באינינג חמישי בן חמש ריצות שעיצב את הניצחון. הומרים לראיין פריל, קן גריפי ג'וניור ואוסטין קרנס ברדס. ניצחון לקליף לי, הפסד לג'ו מייז.


פיטסבורג - דטרויט 2:9

הטייגרס רשמו הפסד ראשון בשמונה משחקים, לאחר שחטפו שבע ריצות באינינג השביעי, ומ-2:2 נכנסו לחור שאי אפשר לצאת ממנו. ג'רמי בונדרמן רק עם חמישה אינינגים, לאחר שסבל מהתכווצות בשרירי הבטן. שלוש חבטות, שתי ריצות וריבי לשון קייסי מפיטסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully