וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוקי צה"ל תקפו את משרד הניה בעזה

2.7.2006 / 3:09

מיד לאחר מכן תקף חיל האוויר גם מפקדות של חמאס בצפון הרצועה, ולפחות 2 בני אדם נהרגו. במשרדו של הניה, שהיה ריק ככל הנראה, פרצה שריפה

חיל האוויר תקף הלילה את משרדו של ראש ממשלת הרשות הפלסטינית, איסמעיל הניה, בבנין משרדי הממשלה הפלסטינית שבעיר עזה. שריפה פרצה במקום כתוצאה מפגיעת הטילים. הניה לא היה במקום והמשרד היה ריק, ככל הנראה.

מספר דקות לאחר מכן, מסוקי חיל האוויר תקפו גם מפקדה של כוח הביטחון שהקימה ממשלת חמאס בצפון רצועת עזה, ויעד בו שהו פעילי חמאס בג'בליה. מדובר צה"ל נמסר כי בשני הבניינים שהו פעילי חמאס, שעסקו בתכנון פעולות טרור כנגד ישראל. עדי ראיה פלסטינים מסרו על שני הרוגים לפחות בשתי התקיפות.

הניה הגיע למשרדו לאחר התקיפה, ואמר לכתבים במקום כי הוא הגיע למקום על מנת להראות שהוא לא מפחד מההתנהגות צה"ל. הוא הוסיף כי בכוונתו לפנות למועצת הביטחון של האו"ם ולבקש ממנה "להפסיק את התוקפנות וההסלמה הישראלית". "אין סיבה לתקיפה", אמר. "ישראל נוהגת במדיניות מטורפת".

צה"ל מחזיק כעת רק באזור אחד ברצועה, במסגרת מבצע "גשמי קיץ" - שדה התעופה דהנייה בדרום הרצועה שבו שוהה כוח של חטיבת גולני בסיוע טנקים, מאז יום רביעי לפנות בוקר. ליד קיבוץ מפלסים, מול בית חאנון חונה עדיין כוח גדול של נגמ"שים וכן טנקים, בהמתנה לפעולה סביב בית חאנון.

הפלסטינים דיווחו אתמול על פשיטה נוספת של צה"ל, לכיוון חאן יונס. בצבא הכחישו, והסבירו כי מדובר בסריקות בתוך השטח הפלסטיני, אך סמוך לגדר המערכת, אחר מטעני חבלה באזור כיסופים. חוליית חמאס ירתה טיל נגד טנקים על הכוחות וגרמה נזק קל לדחפור ממוגן. לא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully