וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לרייס: אסד צריך לפעול לשחרור החטוף

2.7.2006 / 0:02

שר הביטחון שוחח עם שרת החוץ של ארה"ב, ואמר לה כי נשיא סוריה צריך להפעיל את השפעתו על בכיר חמאס חאלד משעל

שר הביטחון עמיר פרץ שוחח אתמול עם שרת החוץ של ארה"ב, קונדוליסה רייס, ואמר לה כי על נשיא סוריה בשאר אסד להפעיל את השפעתו על ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל, כדי להביא לשחרור החייל החטוף, גלעד שליט. כך דווח בקול ישראל.

פרץ אמר גם לעמיתתו, כי העובדה שחמאס מסרב להחזיר את החייל, גורמת באופן מעשי להכבדה על האוכלוסיה הפלסטינית. אתמול בערב קיים שר הביטחון הערכת מצב עם בכירי צה"ל והשב"כ בעניינו של שליט. לא נמסרו פרטים נוספים על החלטות שהתקבלו בישיבה זו.

בתוך כך, נשמעו אתמול מסרים סותרים מצדו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן באשר למגעים לשחרור החטוף. בשעות הצהריים מסרו גורמים בלשכתו, כי נסיונות התיווך נקלעו למבוי סתום. ואולם, הערב אמר אבו מאזן, כי "הדברים לא נקלעו למבוי סתום", והוסיף: "אנשים מחפשים פתרון משביע רצון ואני מקווה שנגיע לפתרון כזה".

דובר הממשלה הפלסטינית ראזי חאמד אמר גם הוא כי "גם הנשיא וגם ראש הממשלה רוצים להגיע לפתרון", אך הוסיף כי "זו בעיה מורכבת ומסובכת". לדברי חאמד, "לכם יש אמא אחת שבוכה על גלעד שליט, לנו יש יותר מ-10 אלף אמהות כאלה". הדברים נאמרו בראיון בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully