וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון דאגה לטאטא את המטס

30.6.2006 / 11:33

ה-2:4 של הרד סוקס היה הניצחון ה-12 ברציפות שלהם. טורונטו גברה על הנשיונאלס 4:8, הפייראטס ניצחו את הוייט סוקס

בוסטון - ניו יורק מטס 2:4

הרד סוקס פשוט לא רואים בעיניים. המטס הפכו לקבוצה הרביעית ברציפות שספגה את המטאטא מבוסטון, שבניצחון ה-12 ברציפות שלה ברחה ליאנקיז בעוד חצי משחק והעמידה את הפער על ארבעה משחקים. קרלוס בלטראן העלה את המטס ל-0:2 עם הומר באינינג השישי, אבל הרד סוקס הגיבו עם שתי ריצות בתחתית האינינג. באינינג השמיני, במצב 2:3 לבוסטון, קוקו קריספ ביצע תפיסה מדהימה באאוטפילד לכדור תותח שנורה מידי דייויד רייט, הציל בזינוק אדיר ואפשר למייק טימלין לנשום לרווחה. דייויד אורטיז חבט להומר כדי להגדיל ל-2:4, וג'ונת'ן פפלבון שמר על הניצחון העשירי העונה של קורט שילינג. שילינג סיים עם שבעה ושישה.


פיטסבורג- שיקגו וייט סוקס 6:7

פרדי סאנצ'ז, גם הוא מהרד סוקס במקור, הוא אחד החובטים הכי אנדררייטד בליגה. סאנצ'ז חבט להומר מנצח באינינג התשיעי, כדי לסיים רצף ברוטאלי של 13 הפסדים רצופים לפייראטס. פיטסבורג כבר ראתה ניצחון פחות דרמטי, אבל ג'ים ת'ומה, בתור חובט מחליף, ירה להומר משווה באינינג השמיני, מ-6:4 ל-6:6 והציל את הרצף של חוזה קונטרראס, שלא הפסיד ב-16 ההכרעות האחרונות שלו.


סינסינטי - קנזס סיטי 5:6

קן גריפי ג'וניור לא נח לרגע. ג'וניור חבט להומר במשחקו הרביעי ברציפות, כשאדם דאן יורה את ה-25 שלו. שבעה וחמישה לברונסון ארויו המצוין, שרואה איך דייויד וות'רס הבטטה שובר לו ולוקח את הניצחון לעצמו בזכות דאבל של דאן שהכניס את הריצה המנצחת. טוד קופי עם השמירה.


קאבס - מילווקי 5:4

כרגיל, מארק פריור הסריח את הארנבות, כשלמרות תשעה חשמולים, נתן חמש ריצות ב-5.2 אינינגים. ג'רמי גונזאלס זכה בניצחון, עם חמישה ושישה. שמיר לדרק טרנבאו.


סן פרנסיסקו - טקסס 1:2

הג'איינטס טאטאו את הריינג'רס, בזכות ריבי של עומאר ויזקל בן ה-100 באינינג השמיני. זה לא עזר לג'ייסון שמידט חסר המזל לקבל את הניצחון, למרות שבעה וחמישה יפהפיים. מי שכן קיבל אותו הוא ג'ונת'ן סאנצ'ז, שהסתייע בשמירה של ג'רמי אקארדו.


טורונטו - וושינגטון 4:8

רוי האלאדיי לא מגיש מספיק טוב לאחרונה, אבל הוא מגיש מספיק טוב כדי לנצח. האלאדיי סיים עם 6.1 אינינגים וארבע ריצות חובה, כשהרשה שני הומרים למרלון אנדרסון, אבל ההתקפה שלו ידעה להתגבר על ג'ון פאטרסון. פאטרסון, שחזר לאחרונה מפציעה, רשם רק שלושה אינינגים ואת ההפסד. הומר ללייל אוברביי.


אריזונה - סיאטל 3:2

חורחה חוליו סוף סוף עשה מה שמצפים ממנו - הפסיד את המשחק. הקלוזר של אריזונה נתן הומר שנוי במחלוקת לראול איבנייז, ולאחר מכן טריפל לתופס המצוין קנג'י ג'וג'ימה, כדי שיונייסקי בטנקורט יכניס אותו הביתה. שמירה לג'יי ג'יי פאץ, ניצחון לאדי גווארדאדו.


סן דייגו - אוקלנד 6:5

אחרי 14 אינינגים סוף סוף הצליח אנטוניו פרז לסחוט הליכה על בסיסים מלאים, והעניק ניצחון לרנדי פלורס ושמירה לצ'אד גאודין. האייז היו ביתרון 3:5 באינינג התשיעי, כשיוסטון סטריט שבר שמירה. שישה ושבעה לדני הארן באוקלנד, שישה ושמונה לג'ייק פיבי בפאדרס.


בולטימור - פילדלפיה 4:0

ראיין מדסון הגיש נפלא 8.2 אינינגים, קטל שבעה וכבונוס נתן לטום גורדון את הסייב הכי זול ופושטי שזכה בו אי פעם - שליש אינינג, ביתרון ארבע ריצות על ארבע הגשות. 7.2 וארבעה לא עזרו לרודריגו לופז בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully