וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף רכב של חוליית קסאם

30.6.2006 / 18:04

צה"ל: הרכב הסיע חוליה בדרך לשיגור קסאם. 3 בני אדם נפצעו. פרץ: "ישראל לא תבחין בין מנהיגים פוליטיים של חמאס לזרוע הצבאית"

חיל האוויר תקף רכב בשכונת א-סג'עיה בצפון העיר עזה. הפלסטינים מדווחים על שלושה פצועים במקום. הרכב הסיע ארבעה פלסטינים, שלושה מהם הצליחו להימלט מהפגיעה. לא ברור לאיזה ארגון משתייכים נוסעי הרכב. בצה"ל אישרו את הדברים.

שר הביטחון עמיר פרץ אמר היום, כי השיקולים לדחיית פעולת צה"ל בצפון רצועת עזה היו שיקולים מבצעיים. לדבריו, קשרי העבודה שלו עם ראש הממשלה אולמרט טובים.

מוקדם יותר פורסם כי פרץ אישר לכוחות צה"ל להתקרב לראש הממשלה הפלסטינית, איסמעיל הניה. ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי פרץ קבע שישראל לא תבחין עוד בין המנהיגים הפוליטיים של חמאס לבין ראשי הזרוע הצבאית: "נשף המסכות הסתיים. לא נאפשר לשום גורם לפעול כך שבחלקו של היום הוא איש טרור, ובחלקו האחר הוא איש מדיני. החליפות והעניבות לא ישמשו כיסוי להשתתפות ותמיכה בחטיפות", אמר פרץ.

במסדר כנפיים לטייסים חדשים, העריך פרץ כי עדיין קיים סיכוי לפריצת דרך שתוביל לאיתורו של החייל החטוף גלעד שליט. "אנחנו נמצאים ברגע קריטי מאוד בקביעת כללי משחק חדשים מול ארגוני הטרור. כל פעולה שתינקט תצטרך להיבחן ביסודיות לפי השפעתה על גיבוש כללים כאלה", הוסיף.

פרץ אף קרא לקהילה הבינלאומית להגביר את הלחץ הבינלאומי. "אם יוחזר החייל ויופסקו הקסאמים גם אנחנו נחזיר את חיילינו לבסיסיהם".

הרמטכ"ל דן חלוץ, טען כי "אסור להמתין עד שיפלו אצלנו קורבנות על מנת לזכור את ההיתר לפעולה הגנתית. הקם להורגנו, נשכים להורגו", אמר הרמטכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully