וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: א-רוד הציל את המצב

29.6.2006 / 14:59

היאנקיז נמלטו בעור שיניהם מהפסד לאטלנטה, עם הומר בן שתי ריצות ב-3:4 על הברייבס. פדרו חזר לפנוויי - וקיבל בראש

יאנקיז - אטלנטה 3:4

כשהברייבס עלו ליתרון באינינג ה-12 מהומר של מרקוס ג'יילס, המצב נראה בכי רע עבור היאנקיז. אבל אז הולך חורחה סוסה את ג'ייסון ג'יאמבי, ואלכס רודריגז, ברגע נדיר של חבטת קלאץ', ירה להומר בן שתי ריצות וניצח את המשחק. אלמלא הניצחון, היאנקיז היו נושרים ל-4.5 משחקים מתחת לבוסטון. "בכל פעם שהוא עולה לצלחת, אני מצפה ממנו למשהו גדול", אמר ג'ו טורה, המאמן. ג'יאמבי חבט גם הוא להומר, רון וילון עם הניצחון.


בוסטון - ניו יורק מטס 2:10

פדרו מרטינז עלה לפנוויי פארק כש-35 אלף יושבי האצטדיון מריעים לו. מרטינז, עדיין אייקון וסמל לאליפות של 2004, רצה להוכיח כמה גדולה הייתה הטעות לתת לו ללכת בסיום אותה עונה, אבל התשובה שלו הייתה חלושה במיוחד. פי די שרד שלושה אינינגים בלבד, כשהוא מרשה שמונה ריצות (שש מורווחות) ונוטש ביציאה מוקדמת. מנגד הגיש ג'וש בקט 7.2 אינינגים מצוינים עם שבע קטילות. אלכס גונזאלס, בכושר מעולה, חבט להומר בבוסטון, קרלוס דלגאדו וחוזה ולנטין עם הומרים למטס. זה היה ניצחון מספר 11 ברציפות לרד סוקס, שמשחקים בייסבול מצוין כרגע.


שיקגו קאבס - מילווקי 3:6

דרק לי חבט להומר ראשון מזה שלושה חודשים, עזר לקאביז לחזור מפיגור 3:1 לשוויון 3:3 והצית אינינג שמיני בן חמש ריצות. לפניו חבט ביל הול להומר בן שתי ריצות. בובי האורי ניצח את המשחק, ראיין דמפסטר לא פידח הפעם ורשם את השמירה.


דטרויט - יוסטון 0:5

ג'סטין ורלאנדר שוב דפק הופעה ענקית, עם שמונה אינינגים ושבעה חשמולים, והוריד את ה-ERA שלו ל-3.13. מול עמד אנדי פטיט, שהיה סביר אבל רשם הפסד תשיעי העונה. שתי חבטות ושתי ריצות לאיבאן רודריגז.


סן דייגו - אוקלנד 1:8

הפאדרס ממשיכים לעשות חיים מול היריבה מצפון. קליי הנסלי רשם שבעה ושלושה, וחליל גרין נכנס פעמיים לבסיס הבית, עם שלוש חבטות באמתחתו. ג'ו בלנטון החזיק מעמד רק ארבעה אינינגים בהפסד.


אריזונה - סיאטל 10:3

הדיבאקס לא מפסיקים להפסיד. זה היה די צמוד, אבל באינינג השמיני והתשיעי המארינרס שמו שבע ריצות על הלוח, שלוש על לואיז ויזקאינו וארבע על חוזה ולוורדה. שבעה וארבעה לפליקס הרננדז בניצחון, כמות זהה בשתי הקטגוריות לאדגר גונזאלז המפסיד.


מינסוטה - דודג'רס 3:6

יוהאן סנטאנה הוא פשוט איש מפחיד. הלפטי הקטלני ניער תשעה חובטים בשבעה אינינגים, גילח את ה-ERA שלו ל-2.59 ונראה כמי שישחזר העונה את הסיי יאנג שנטל ב-2004. טוריי האנטר חבט להומר מספר 12, על אודאליס פרז המזעזע.


פלורידה - טמפה ביי 3:1

שתי ריצות באינינג הראשון עזרו לבסס את הניצחון של קייסי פוסום ואת השמירה של בראיין מדוז. שישה וארבעה לסקוט אולסן המפסיד.

משחקים נוספים - בהמשך

גם הוייט סוקס קוצרים W

פיטסבורג - שיקגו וייט סוקס 4:3

אלופי העולם לא נותנים לדטרויט המרשימה לברוח בבית המרכז. ארבע ריצות באינינג השביעי, כשניצח עליהן חואן אוריבה עם טריפל על בסיסים מלאים, העניק לגרביים מהפך מפיגור 3:0 וניצחון, אותו קצר פרדי גארסיה. פול מאהולם, שהבריק במשך שישה אינינגים, נחל את ההפסד. שמירה מספר 24 לבובי ג'נקס הפטיש השמנמן.


סט. לואיס - קליבלנד 4:5

השולת!!!111 כבר לא שולת!!!111. בוב וויקמן חטף חזק בראש, בעיקר בשל שתי שגיאות הגנה שנתנו לאינינג התשיעי להמשיך והנחילו לו את ההפסד. הקארדס חזרו מפיגור 4:3 לניצחון. סקוט רולן עם ההומר היחיד במשחק, ניצחון לג'ייסון איזרינגהאוזן המגעיל, ששבר שמירה. שבעה וארבעה לכריס קרפנטר.


סן פרנסיסקו - טקסס 1:5

אינינג שלישי בן חמש ריצות היה כל ההבדל במשחק הזה, כשריי דורהאם עושה לנוח לאורי המצוין, עם שבעה וארבעה, את העבודה. שתי הולכות וריצה לבארי בונדס, הפסד לג'ון ריינקר.


בולטימור - פילדלפיה 5:12
בולטימור - פילדלפיה 4:7

תרשו לי מחאה קטנה: 19 ריצות הכניסו האוריולס בדאבל הדר הזה מול הפיליז המתפוררים - וקורי פטרסון, שבדרך כלל הוא אליל פנטזי, מביא לי 1 מ-10 מסריח. פלשתים עליך, פטרסון. בכל מקרה, כמו שאמרנו, הפיליז מתפרקים לגמרי, כשהמטס יכולים לחוש בטוחים על כס הנהג.

במשחק הראשון הפגיז אריק בדארד עם שבעה ושבעה, כשהפיליז רושמים את ארבע ריצותיהם בפיגור 7:0, אחרי שיצא. בראיין רוברטס ורמון הרננדז עם הומרים למנצחים. הומר להרננדז גם במשחק השני וניצחון לקריס בנסון, כשבפילדלפיה ראיין הווארד חובט צמד הומרים, כדי להוביל את הליגה עם 27 העונה.


טורונטו - וושינגטון 1:6

שישה ושישה הספיקו לטד לילי כדי לרשום את הניצחון, כשמולו נוחל שון היל הפסד שלישי העונה. אינינג חמישי בן ארבע ריצות פתח את המשחק עבור הבלו ג'ייז, שנשארו במרחק סביר של ארבעה משחקים מבוסטון.


סינסינטי - קנזס סיטי 2:6

ארון הראנג בעונת פריצה נתן את המספר הפופולארי ביום הזה - נכון, שבעה וארבעה, כשקן גריפי ג'וניור חובט להומר מספר 551 בקריירה, ונותר רק להצטער שהשחקן הנפלא הזה נפצע כל כך הרבה, אחרת הוא היה נותן פייט לא רע בכלל לבארי בונדס. הומר ושתי ריצות לריץ' אאוריליה.


איינג'לס - קולורדו 6:2

יא אללה, האיינג'לס יותר מסריחים מהמשחק בין אוקראינה לשוויץ, שעליו בזבזנו זמן יקר ביום שני. ארווין סנטנה הגיש כמה? נכון, שבעה וארבעה, וראה את סקוט שילדס, ריליוור אמין בדרך כלל, הורג לו את הנשמה עם ארבע ריצות חובה. ניצחון לרמון רמירז, ששבר לג'ף פרנסיס את הניצחון ולקח אותו לעצמו. הסטטיסטיקה כן משקרת לפעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully