וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחי עזה: לא לשחרר את החייל החטוף

רויטרס

28.6.2006 / 14:47

רגשות מעורבים של זעם וייאוש ברחוב הפלסטיני מובילים את אזרחי הרצועה לקרוא לחוטפים שלא לשחרר את גלעד שליט ואליהו אשרי

כוחות צה"ל שפלשו אמש לרצועת עזה התקבלו ברחוב הפלסטיני ברגשות מעורבים של בוז, זעם וייאוש. המתקפות הליליות של מטוסי צה"ל גרמו לרבים מהם להישאר בבתיהם ולאגור מזון ודלק, אך הפחד פינה עד מהרה מקומו להצהרות של ייאוש וכעס. "מה הם יעשו, יהרגו אותנו? מה הערך של חיינו אם איננו יכולים אפילו להאכיל את ילדינו?", אמר עובד הממשל והוסיף: "אנו מבקשים שלא ישחררו את החייל החטוף, פשוט כי אין לנו מה להפסיד". אחר התבטא בציניות ואמר: "מזל טוב ישראל, דור נוסף יגדל להיות מלא שנאה כלפיכם". אב לשבעה אמר כי "הותירו אותנו לבד מול המפלצת הישראלית".

לאחר הפגיעה בתחנת הכוח של עזה, עתידים כ-70% מ-1.4 מיליון תושבי הרצועה לחיות ללא חשמל בששת החודשים הבאים. במקביל, הודיע משרד הבריאות הפלסטיני על מצב חירום מלא בכל בתי החולים והמרפאות בעזה, אך הזהיר כי אספקת התרופות והציוד הרפואי עלולה לאזול תוך שבועות ספורים.

מנגד, חמושים נושאי רובים ומטולי רימונים התפרשו ברחובות ובסמטאות, כשהם מסתתרים מאחורי ערמות חול שהוכנו מבעוד מועד, ואחרים הניחו מוקשים תוצרת בית וגדרות תיל בכבישים. "להיכנס לעזה לא יהיה פיקניק. עזה תהפוך לבית הקברות של האויב", אמר פעיל גדודי אל אקצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully