וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EMI דחתה הצעה בשווי 4.6 מיליארד דולר מוורנר

רויטרס

28.6.2006 / 12:30

הצעד של וורנר היה ניסיון להשיג שליטה בחברה אשר מנסה לרכוש אותה. ב-3 במאי, וורנר דחתה פנייה של 4.2 מיליארד דולר מ-EMI

ענקית המוסיקה הבריטית EMI גרופ דחתה פנייה בשווי 2.5 מיליארד ליש"ט (4.6 מיליארד דולר) ממתחרתה האמריקאית הקטנה יותר, וורנר מיוזיק גרופ (סימול WMG), ואמרה ביום רביעי כי ההצעה "לחלוטין לא קבילה".

הצעד של וורנר מיוזיק בגובה 320 פני למניה, היה ניסיון להשיג שליטה בחברה אשר מנסה לרכוש אותה. מניית EMI מזנקת ב-9% בבורסת לונדון.

ב-3 במאי, וורנר מיוזיק, חברת המוסיקה הרביעית בגודלה בעולם ובית ללהקות "גרין דיי" ו"רד הוט צ'ילי פפרס", דחתה פנייה של 4.2 מיליארד דולר בשווי 28.5 דולר למניה מ-EMI, שאומניה כוללים את להקת "קולדפליי" והזמר רובי וויליאמס.

EMI חשפה ביום רביעי כי מאז - העלתה את הצעתה ל-31 דולר במזומן למניית וורנר מיוזיק - ואף דחתה הצעה קודמת ב-315 פני למניה ב-14 ביוני מוורנר.

EMI אמרה כי היא ממשיכה להאמין שרכישה של וורנר מיוזיק על ידי EMI ב-31 דולר למניה במזומן תהיה מאוד אטרקטיווית לשתי קבוצות בעלי המניות, ותעניק ערך לבעלי המניות של EMI העולה בהרבה על ההצעה האלטרנטיווית המתוקנת של וורנר מיוזיק.

ההתפתחויות הן הצעד האחרון בניסיון הארוך למזג את החברות. EMI-וורנר מיוזיק ממוזגת תהיה שווה בערך לענקיות המוסיקה יוניברסל מיוזיק וסוני-BMG, ואנליסטים מעריכים כי מיזוג ייצור חסכון עלויות במאות מיליוני ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully