וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמהות "אשמות" בנטייה המינית של העובר

רויטרס

27.6.2006 / 11:16

מחקר מגלה כי ככל שיש יותר אחים גדולים, גדל הסיכוי להיות הומו. גוף האשה רואה בעובר זכר "עצם זר" ומנסה להלחם בו

מחקר חדש מגלה כי ניתן לדעת מה יהיו נטיותיו המיניות של גבר עוד לפני הלידה. מהמחקר עולה כי ככל שיש יותר אחים גדולים, גדול יותר הסיכוי שהילד הצעיר יהיה הומוסקסואל. המחקר לא הצליח להוכיח אם הדבר נובע מהשפעות טרום-לידתיות או שמדובר בהשפעה פסיכולוגית הקשורה לחיים והתבגרות לצד אחים בוגרים.

ד"ר אנתוני בוגרט מאוניברסיטת ברוק באונטריו שבקנדה, בדק 944 גברים הומואים וסטרייטים שגדלו עם אחים ביולוגים ואחים חורגים או חורגים למחצה, או שהיו מאומצים. בוגרט הסיק, כי הומוסקסואליות נובעת מאווירה משפחתית או דרך גידול הילדים, ולא מצא הבדל בין ילדים מאומצים או ילדים ביולוגים.

עוד גילה בוגרט, שהקשר בין קיומם של אחים גדולים לבין הומוסקסואליות קיים רק כשמדובר באחים ביולוגים, אפילו אצל אחים ביולוגים שלא גדלו ביחד. "תוצאות המחקר תומכות בקיומו של מקור טרום-לידתי להתפתחות הנטייה המינית אצל גברים ומצביעות על כך שיש השפעה לסדר לידת האחים", אמר.

על פי התאורייה של בוגרט, גוף האשה רואה בעובר גברי כ"עצם זר", ולכן לאחר לידה בן זכר, מערכת החיסון של האם תפעל בעוצמה גדולה יותר בהריון הבא. כך אם יהיה שוב הריון של עובר זכרי, יגדלו סיכוייו להיות בעל נטיות הומוסקסואליות. בוגרט אמר כי "אם תאוריית מערכת החיסון נכונה, אז הקשר בין תגובת מערכת החיסון של האם לעתידו המיני של הילד הוא בוודאי נוגדנים אנטי-גבריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully