וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בעיראק - דו"ח יומי 26.6.2006

26.6.2006 / 23:46

39 בני אדם נהרגו היום בעיראק, מרביתם בשני פיגועים גדולים בחילה וליד בעקובה. בנוסף, נמצאו 2 גופות של חיילים אמריקאים שנחטפו

לפחות 39 בני אדם נהרגו היום בעיראק, מרביתם בשני פיגועי תופת שהתרחשו בשווקים במרכזי ערים. גופותיהם של שני חיילים אמריקאים שנחטפו התגלו מדרום לבגדד.

מכונית ממולכדת שהתפוצצה בשוק הומה בעיר השיעית חילה, מדרום לבגדד, גרמה למותם של 30 בני אדם. במקום היו פצועים רבים. זמן קצר לאחר מכן נהרגו לפחות שבעה בני אדם ו-25 נפצעו, בפיצוץ בשוק בכפר סמוך לבעקובה. מטען שהוצמד לאופנוע חונה התפוצץ וגרם לנזק רב.

ניסיון התנקשות בחייו של הפוליטיקאי הסוני הבכיר ביותר, עדנאן אל דוליימי, הסתיים במוות של אחד משומרי ראשו. חמושים פתחו באש לעבר שיירתו של דוליימי שנסעה באזור מעורב במערב בגדד. דוליימי לא שהה באותה עת באחד מכלי הרכב. ככל הנראה, נסיון החיסול בא בעקבות פגישתו של דוליימי עם ראש הממשלה העיראקי, נורי אל מליכי, אמש.

חייל מארינס אמריקאי מת מפצעיו לאחר שנפצע לפני מספר ימים בפעולה במחוז אנבאר. בתום כך, נמצאו מדרום לבגדד גופותיהם של שני חיילים אמריקאים נוספים. השניים נחטפו בשבוע שעבר. דוברים מטעם צבא ארה"ב בעיראק מסרו, כי על הגופות נראו סימני התעללות רבים.

במקביל, אישר היום משרד החוץ הרוסי כי ארבעת הדיפלומטים הרוסים שנחטפו ב-3 ביולי, אכן נרצחו. אתמול פירסם ארגון הקשור לאל קאעדה קלטת בה נראו שני חוטפים רוצחים שלושה מהחטופים. בקלטת נאמר כי הרביעי נהרג גם הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully