וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בעיראק - דו"ח הרוגים 25.6.06

רויטרס

25.6.2006 / 22:37

32 בני אדם נהרגו היום בתקריות שונות ברחבי המדינה. 16 עובדי מכון ממשלתי נחטפו, ואל-קאעדה הודיעו כי הרגו 4 בני ערובה

קבוצה של פעילי אל-קאעדה הודיעה היום כי היא הרגה ארבעה מעובדי השגרירות הרוסית שהחזיקה כבני ערובה בדובאי. סמוך לעיר מוסול, נהרגו שני אנשים ו-13 נפצעו בפיצוץ מכונית תופת, סמוך למשרדי המועצה העליונה של המהפכה האיסלאמית בעיראק.

בחאוויג'ה, חמוש ירה למוות בשני שיעים, עובדי חנות עופות. זמן קצר לאחר מכן, שיעי נוסף נורה למוות ברחוב על ידי חמוש ברכב נוסע. המשטרה העיראקית סבורה כי קיים קשר בין שני המקרים. עוד בחאוויג'ה, גופת גבר כרותת ראש שעליה סימני אלימות קשה נמצאה בעיר.

עוד דווח, כי חמוש ירה למוות בגנרל חוסיין עבדול רחמן, בקצין משטרה נוסף ובשלושה שוטרים במכוניתם בשוק בבעקובה. כמו כן, חמוש הרג חמישה חיילים עיראקיים במחסום חאן באני סעד דרומית לבעקובה.

16 עובדי המכון הממשלתי של עיראק בצפון בגדד נחטפו על ידי חמוש במהלך נסיעה ממקום עבודתם לבירה. עוד בעיר, מטען צד הרג שלושה בני אדם ופצע 17 במרכז קניות. עוד דווח, כי הצבא האמריקאי האשים חייל בטבח, לאחר שירה בעיראקי לא חמוש סמוך לבסיס ארה"ב ברמאדי.

בעיר מוסול, הרג חמוש אדם, שהיה נגר במקצועו. בבגדד, פצצה שהוטמנה במיניבוס הרגה שני בני אדם, ופצעה חמישה.

מחבל מתאבד הרג חייל קומנדו עיראקי, ופצע תשעה אנשים במחסום של הצבא אליו הגיע ברכב. בתקרית אחרת בעיר באיג'י, עובד המועצה המקומית נורה למוות בדרכו לעבודה במזקקת נפט.

חייל עיראקי נהרג בפיצוץ מטען צד סמוך לסיור של הצבא בתיקרית. כוחות ארה"ב הרגו מורד ועצרו חמישה בפשיטה בדרום בגדד. כמו כן, הכוחות עצרו 11 מורדים נוספים ברמאדי, וגילו שני מצבורי נשק. בפעולה אחרת, הרגו הכוחות שני מורדים בעיר עוספיה, ועצרו אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully