וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונות הגרמניות מאוכזבות מאוהדי הכדורגל

רויטרס

24.6.2006 / 17:57

עובדות תעשיית המין בגרמניה מאוכזבות מהתיירים, שמעדיפים לחסוך כסף, ומבלים במסיבות במקום להגיע לבתי הבושת

המוני התיירים הגודשים את [[גרמניה]] לכבוד משחקי המונדיאל מאכזבים את תעשיית המין המקומית, ומעדיפים לחגוג בפומבי. "התרחיש של מאות אלפי אוהד כדורגל מרחבי העולם שדורשים סקס לא התממש", אמרה קרולינה לפרט, נשיאת איחוד ספקי המין הגרמני. "העסקים די מתים, אפילו הלקוחות הקבועים לא מגיעים בגלל ההמונים ברחובות וההתרגשות", אמרה למפרט, שעובדת כ"מלכה" בשמונה השנים האחרונות.

יותר ממיליון אוהדי כדורגל יגדשו את גרמניה במהלך כל המונדיאל, רבים מהם ממדינות שבהן הזנות היא לא חוקית, כמו [[ארה"ב]] ו[[שבדיה]]. בגרמניה הזנות היא חוקית והעובדים בה יכולים להצטרך לאיגודים מקצועיים. ייתכן שהאוהדים, שממילא מוציאים סכומי כסף גדולים במשחקים, מעדיפים לבלות במסיבות פתוחות לקהל הרחב.

תעשיית המין בגרמניה מעסיקה 400 אלף בני אדם, ורבים ציפו כי מספרם יגדל בעקבות כוח אדם שיגיע מחו"ל, או במילים אחרות - עלייה בשיעור קורבנות הסחר בנשים. אך המשטרה ברוב הערים המארחות את המשחקים אומרת כי לא נרשמה עלייה במספר העובדים בתעשייה. רק משטרת [[מינכן]] דיווחה על עליה, ואמרה כי 800 נשים עובדות באופן לא חוקי בבתי בושת בעיר. "יש עלייה של 60% במספר העובדות, אך לא במספר הלקוחות", אמר דובר משטרת מינכן.

רק בתי בושת ידועים בעיר אמרו שיש עלייה ניכרת בשיעור העבודה. "היומיים הראשונים של המשחקים היו חלשים למדי, אבל מאז המצב השתפר", אמר דובר של Pascha in Cologne, בית הבושת הגדול באירופה, "אנחנו עובדים בתפוקה של מאה אחוזים, והיינו יכולים לקבל עוד לקוחות אם היה לנו מקום. עבורנו, כדורגל וסקס הולכים טוב מאוד ביחד, בכדורגל תמיד יש מנצח ומפסיד. יש מי שרוצה לחגוג, יש מי שזקוק לייעוץ, ואנחנו יכולים להציע את שניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully