וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת ה-IFL : כבר לא אנדרדוגס

26.6.2006 / 19:08

הבטחנו הרחבה על ה"ישראבול", הגמר הראשון בליגת התאקל פוטבול הישראלית האנדרדוגס מחיפה ניצחו, וכולם מחכים כבר לעונה הבאה

ביום שישי האחרון, יום חם לכל הדעות, בקומפלקס ספורט ירקון, בכפר הבפטסיטים, התרחש אירוע מיוחד, הראשון מסוגו בארץ. משחק הגמר בתאקל פוטבול, הפיונירס נגד האנדרדוגס.

ליגת ה-IFL,אירחה את משחק האליפות הראשון ולא ביישה. קהל רב של חברים, משפחות, מכרים ופרצופים חדשים דחף את הקבוצות למשחק, שפתיחתו הייתה רחוקה מהאופן שבו הוא הסתיים.

האירוע הופק בצורה מושלמת, בעזרתו של גדי גדות מטעם הליגה, אנשי הכפר וג'ף צ'סטנאט מטעם ה-I.S.P, שהכינו את הבמה למשחק מחשמל. זה היה משחק של מומנטום בהתחלה, כשכל צד נטל את ההובלה. אחרי כן, רק קבוצה אחת הצליחה לרכב על הגל.

לאחר שירת ההמנון, זכו שחקני חיפה בהטלת המטבע ובחרו להגן על הכדור. המשחק נפתח בלחץ הגנתי טוב שלהם. את הרבע הראשון הקבוצות ניצלו כדי ללמוד את חולשות היריב ולהיכנס לפוקוס. אחרי רבע שקט במיוחד ללא ניקוד, הקבוצות נכנסו לעניינים, והנקודות התחילו להיערם על הלוח.

אור שר שבר את הבצורת והעלה את החלוצים ליתרון 0:7, ממסירה ארוכה של נדב כהן. נדב היה הק"ב היחיד לקבוצת החלוצים, דבר שהפתיע בשל חזרתו של איתי אשכנזי במשחק הקודם. החלוצים התחילו להראות מהכוח שלהם והמשיכו ללחוץ, אבל חיפה עמדו בעומס. במחצית הרבע השני חל השינוי הראשון במומנטום. חיפה הכניסה טאצ'דאון ראשון, במסירה מאורי שטרנבך אל עומר קדמי, שנאבק והתפתל על כל יארד בדרך לט"ד, בעזרת כמה חסימות בדרך.

חיפה שמרה על המומנטום, ועידן מאור ניצל זאת עד תום. עידן, מהקיצוניים הגנתיים החזקים של החיפאים, כפה סייפטי על נדב כהן - 7:9. עוד מהלך אחד לטובת חיפה העלה את היתרון בעוד טאצ'דאון ל-7:16.

כשהחיפאים בטוחים בפער הנקודות, חל השינוי הבא במומנטום. החלוצים לא אמרו נואש, ושניות ספורות לפני סוף החצי ראשון רשמו עוד טאצ'דאון, הפעם בריצה של ליאור גזית. התוצאה 14:16לחיפאים. בזמן המחצית דור העתיד עלה מהקהל למגרש והפגין יכולת במסירות ותאקלים חופשיים.

אם במחצית הראשונה נראתה התעוררות מאוחרת ומשחק צמוד, החצי השני היה סיפור אחר לגמרי. הכלבים מחיפה פתחו את המחצית בהתקפה והראו גם לחץ טוב בהגנה לכל אורך שארית המשחק. החלוצים לא הצליחו להבקיע. כמה דקות של לחץ עברו על הקבוצה מחיפה, כשהרץ המוביל שלה – ניב מדלינגר, שנבחר ל-MVP של ליגה, נפצע. במהלך ריצה לצד שמאל, פצע מדלינגר את הקרסול תוך כדי תיקול, ולא שב לשחק. אלא ששחקני חיפה הגיבו היטב, כנגד קבוצה שהייתה בעצמה עם סגל חלקי.

החלפת הילוך הובילה את חיפה לניצחון. 3 טאצ'דאונים נוספים, 2 ברבע השלישי (רועי זיו, עומר קדמי) ואחד ברביעי (שחר ישורון) סגרו את הסיפור והעניקו לכלבים מחיפה ניצחון 14:37.

טעם של עוד באוויר

אנדרדוגס 37 פיונירס 14

יארדים: 446 151
יארדים במסירה: 349 121
יארדים בריצה: 97 52
השלמת מסירות (%) 20/36 (55%) 5/20 (25%)
יארדים בממוצע לנשיאה 4.8 2.6
השלמה בדאון שלישי (%) 3/10 (30%) 3/10 (30%)
השלמה בדאון רביעי (%) 3/6 (50%) 1/4 (25%)
טאצ'דאון במסירה 5 1
טאצ'דאון בריצה 0 1


גביע האליפות, becker trophy, על שם הוגה הרעיון עופרי בקר, הולך הביתה עם הקבוצה החיפאית. הגביע הוענק לחברי הקבוצה על ידי ראש מנהל הספורט, שוקי דקל. העונה הרגילה הסתיימה ועכשיו מפנה הנהלת הליגה כוחות לגיוס שחקנים חדשים, בניית קבוצות ושיפור התשתית לעונה הבאה. יש טעם של עוד באוויר.

צוות השיפוט: עופרי בקר (שופט ראשי), גדי גדות, רשף אבנית, דרור לביא-אפרת ואמיר ברעוז.

מידע ותמונות: בן פרידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully