וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלווייתו של לוטפי משעור תערך אחה"צ בכפר הולדתו

23.6.2006 / 8:28

היום ב-16:00 תתקיים הלוויתו של העיתונאי לוטפי משעור בכפר ראמה. משעור נפטר אתמול ממחלה קשה כשהוא בן 58

הלווייתו של העיתונאי לוטפי משעור, שמת אתמול בבית החולים האנגלי בנצרת, תיערך היום ב-16:00 בכפר ראמה שבגליל. לפני עשרה חודשים לקה משעור במחלה קשה, ואתמול מת כשהוא בן 58.

משעור, העורך והמוציא לאור של השבועון א-סינארה, היה האיש שהביא את העיתונות המודרנית לציבור הערבי בישראל. את השבועון א-סינארה - היוצא לאור בנצרת ונחשב לעיתון הערבי-ישראלי הנפוץ והנקרא ביותר - הוא ייסד עם שותפים ב-1983, לאחר שקודם לכן ניהל חברת פרסום. העיתון מגיש סיפורי צבע ורכילות בצד ידיעות מדיניות וניתוחים חברתיים.

משעור נולד ב-1947 בכפר ראמה בגליל, בן לעדה היוונית קתולית. בעבודתו העיתונאית נקלע לחילוקי דעות עם רבים מאנשי הציבור והפוליטיקאים הערבים-ישראלים, וניהל איתם מערכה קולנית מעל דפי עיתונו.

עם זאת היה משעור לוחם נחוש למען זכויות ושוויון לאזרחים הערבים בישראל. בפברואר 2004 עלה לכותרות כשהוזמן כעיתונאי ללוות את מסעו של הנשיא משה קצב לצרפת. בשדה התעופה בן גוריון הופרד משעור מעמיתיו היהודים והוכרח לעבור בדיקה ביטחונית משפילה. הוא ויתר על הנסיעה, עזב את שדה התעופה, וחזר לביתו. הנשיא קצב וראש השב"כ אז, אבי דיכטר, התנצלו בפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully