וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפורמה של אולמרט: חינוך חובה מגיל 0

22.6.2006 / 21:34

בנאומו בכנס קיסריה אמר אולמרט כי הרפורמה בחינוך היא אחת ממטרות הקדנציה הנוכחית. "את פירות המדיניות נקצור בעתיד"

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, הבטיח היום את תמיכתו המלאה, כמו גם את תמיכת משרד האוצר ושר האוצר, אברהם הירשזון, ברפורמה במשרד החינוך. לדבריו, הנהגת [[חוק חינוך חובה]] מגיל 0 היא אחת המטרות של הממשלה בקדנציה הנוכחית: "עלינו להשקיע בחינוך מגיל אפס ולא מגיל שש, לאחר מיצוי הפוטנציאל של התלמיד". אולמרט אמר כי הוא רוצה ש"יהיו לנו יותר ילדים מאושרים ויותר ילדים מחייכים".

אולמרט קשר את החינוך להתנהלותה כלכלית ואמר כי השקעה בחינוך היא השקעה בעתידה הכלכלי של מדינת ישראל. "את פירות המדיניות הזו נקצור בעתיד היותר רחוק", אמר אולמרט, והבטיח כי "כבר בתקציב 2007 יוקצו משאבים לחינוך בגיל הרך".

אחד הדגשים ברפורמה בחינוך, לדברי אולמרט, צריך להיות בשיפור מעמדו של המורה במדינת ישראל, ובהעלאת רמת המנהלים בבתי הספר. "נפעל להבטחת מצויינותו של המנהל, שהוא הציר המרכזי של מערכת החינוך". צעד הכרחי נוסף הוא שינוי ורענון תוכנית הלימודים, אמר. "צריך להפוך אותה לרלוונטית, מעניינת ומאתגרת יותר".

אולמרט שיבח את ראשי מערכת החינוך, ואמר כי כיום פועלת "מנהיגות חינוכית מלוכדת ואחראית. שרת החינוך, הפרופסור [[יולי תמיר]], מביאה ניסיון עתיר שנים וידע רב, והיא חדורת מוטיבציה להצליח במשימה שנטלה על עצמה".

ראש הממשלה קרא לארגוני המורים, ההורים והתלמידים וליו"ר ההסתדרות עפר עיני, "ללקט כוחות ומאמצים סביב המטרה המקודשת של שיפור החינוך במדינת ישראל". לדבריו, הוא יעשה הכל לשם כך, בשיתוף, עזרה ותמיכה מלאה של שר האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully