וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לשיעור הילודה הנמוך: חוסר חשק מיני

רויטרס

22.6.2006 / 10:33

שיעור הילודה ביפן הגיע לשפל של כל הזמנים - 1.25 ילדים לאשה. מומחה ילודה טוען כי היפנים פשוט לא עושים מספיק סקס

מומחה יפני בנושא ילודה טוען כי הסיבה לשיעור הילודה הנמוך היא משום שהיפנים פשוט לא עושים מספיק סקס. ד"ר קוניו קיטמורה, מנהל האגודה לתכנון המשפחה ביפן טוען כי "היפנים פשוט לא מקיימים [[יחסי מין]]".

סקר של האגודה בו השתתפו כ-936 נשאלים בין הגילאים 16-49 הראה כי 31% מהנשאלים לא קיימו יחסי מין למעלה מחודש "ללא סיבה מיוחדת – מצב המוכר כחסר סקס". לדבריו, "תוכניות רווחה ועידוד ילודה הן חשובות, אבל חוסר סקס הוא גורם משמעותי לבעיה".

שיעור הילודה במדינה, המחושב לפי המספר הממוצע של ילדים לאשה, ירד לשפל של כל הזמנים, ועומד על 1.25 ילדים לאשה בשנה שעברה. מומחים לדמוגרפיה טוענים כי כדי להמנע מצמצום האוכלוסייה יש לשמור על שיעור ילודה ממוצע של 2.1 ילדים לאשה.

יפן דורגה אחרונה מבין 41 מדינות בסקר שנערך בשנה שעברה על ידי יצרנית הקונדומים "דורקס". לפי הסקר, היפנים מקיימים יחסי מין 45 פעמים בשנה. זאת לעומת ממוצע העולמי העומד על 103 פעמים בשנה.

ד"ר קיטמורה אמר כי בעוד שגברים רבים ביפן המכורה לעבודה, פשוט לחוצים מדי מהעבודה ואין להם מספיק אנרגיה כדי לקיים יחסי מין, זוגות יפנים פשוט לא מקיימים יחסי מין על בסיס קבוע. בסקר שנערך על ידי האגודה, 44% מהנשאלים שציינו כי הם לא מקיימים הרבה יחסי מין הרגישו כי מערכת יחסים עם בן המין השני פשוט מעייפת מדי.

ד"ר קיטמורה ייעץ לזוגות יפנים הממעטים בקיום יחסי מין פשוט לדבר אחד עם השני. "בסופו של דבר, האינטראקציה בין בני הזוג היא שמוציאה את האינסטינקט החייתי שבנו – להתרבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully