וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר שדרות: השביתה לא מוגבלת בזמן

20.6.2006 / 10:17

העיר שדרות מושבתת מהבוקר. העירייה חוסמת את הכניסות לעיר ותחשיך את הרחובות בערב. פרס: ישראל לא תיבהל ולא תזוז לשום מקום

עיריית שדרות משביתה החל מהבוקר את העיר. עובדי העירייה חסמו את כל הכניסה לעיר במשאיות וטרקטורים. התאורה ברחובות תכובה בלילה. מאות תושבים הגיעו לצמתים ומניפים שלטים בגנות הממשלה. עובדי העירייה יתגברו את אוהל המחאה בעיר. מהמשטרה נמסר שקיימת דרך עפר ליד בית העלמין בכניסה לעיר שאיננה חסומה, ושדרכה נכנסו היום כלי רכב לעיר.

לדברי ראש העיר אלי מויאל, ההחשכה תסמל את העובדה שהמדינה מחקה את שדרות מהמפה. הבוקר אמר, כי השביתה בעיר אינה מוגבלת בזמן. הוא ביקש שהממשלה תודיע מה בכוונתה לעשות כדי "למחוק את חרפת הקסאמים". "כשהממשלה תודיע מה היא תעשה תשקול העירייה את צעדיה", אמר מויאל. כך דווח בקול ישראל.

בתוך כך נורו הבוקר 3 טילי קסאם לעבר הנגב המערבי. לא היו נפגעים. אחד הטילים נפל באזור אור הנר. הג'יהאד האיסלאמי קיבל עליו את האחריות לירי.

המשנה לראש הממשלה, השר שמעון פרס, אמר כי אסור שבעולם הערבי ייווצר הרושם שישראל בהיסטריה. לדבריו, יש להבהיר כי ישראל "לא תיבהל ולא תזוז משום מקום". לדבריו, לתושבי שדרות יש זכות מלאה ללחוץ על הממשלה ויש לעשות הכל כדי להבטיח את ביטחונם.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, אמר כי "אין להשלים עם הגישה שעלינו להתמגן". לדבריו, חמישה מתושבי שדרות נהרגו מירי קסאם בעת ששהו ברחובות. "ישראל איבדה את כושר ההרתעה שלה", אמר ליברמן בראיון לקול ישראל, "ועליה להחזיר אותו לידיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully