וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: ערוץ 10 פירסם מידע שקרי וחובבני

19.6.2006 / 23:35

דובר צה"ל פירסם הלילה הכחשה גורפת לדיווח של שלומי אלדר, לפיו נמצאו רסיסים של פגז צה"לי בגופו של פלסטיני שנפגע בחוף

דובר צה"ל פירסם הלילה הודעת הכחשה גורפת, בעקבות הפרסום בחדשות ערוץ 10, על ממצאים חדשים בחקירת הריגת האזרחים הפלסטינים בחופי הרצועה.

כתב חדשות 10, שלומי אלדר, דיווח כי רסיסי פגז 155 מ"מ הוצאו ביום רביעי מגופו של אדהם רליה, בן 12, המאושפז בבית החולים "סורוקה". עוד דווח, כי קיים חשד כלשהו שגם הרסיס שהוצא מגופה של הילדה אמנה רליה הוא צה"לי וכי פרופ' יהודה היס מהמכון לרפואה משפטית מאבו כביר זומן לבית החולים, כדי לבחון את הממצאים.

מדובר צה"ל נמסרה הלילה הכחשה גורפת: "צה"ל מצר על ההתעקשות של ערוץ 10 לפרסם עובדות שקריות, למרות שהעובדות האמיתיות נמסרו לו בטרם יצא בפרסום. מוטב שערוץ 10 לא ינסה לבסס את מאמציו לשיפור אחוזי הרייטינג באמצעות עיתונאות חובבנית ושקרית", נוסח הודעת דובר צה"ל.

בהודעת דובר צה"ל נמסר, כי "הטענה כאילו כבר זוהה הרסיס שהוצא מגופו של הנער כרסיס פגז 155 מ"מ היא שקרית ואין לה על מה להתבסס. בדיקת הרסיס טרם הסתיימה וטרם נמסרו תוצאותיה".

"הטענה כאילו לא הוכח בוודאות כי הרסיס שהוצא מהנערה אינו רסיס פגז 155 מ"מ היא שקרית ואין לה על מה להתבסס. הרסיס בוודאות אינו רסיס פגז 155 מ"מ".

"הטענה כאילו פרופ' יהודה היס עסק בסוגיית הרסיסים היא שקרית ואין לה על מה להתבסס. היס הוזמן למסור חוות דעת בנושא הפציעה בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully