וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות: לא עשינו מספיק למען העובדים

עופר אדרת

19.6.2006 / 16:31

עופר עיני מכה על חטא: "ההסתדרות התקלקלה וטמנה ראשה בחול, צריך להודות בזה". לדבריו, "שיפור זו משימה כמעט בלתי אפשרית"

מערכת וואלה!

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, טוען כי ארגון העובדים בראשו הוא עומד "התקלקל" במהלך השנים ולא עשה די עבור העובדים, ומזהיר מ"רעידת אדמה" ברגע בו יחליטו העובדים "להבעיר את המדינה".

בכנס שערכה אתמול "האגודה לזכויות האזרח" בתל אביב, אמר עיני כי "ההסתדרות התקלקלה ברבות השנים" וכי היא "צריכה להתייעל, להשתפר ולהתמקצע". "הטעות הכי גדולה של ההסתדרות היתה שהיא טמנה את ראשה בחול... ההסתדרות לא עשתה מספיק. צריך להודות בזה", אמר, והוסיף: "הההסתדרות טעונה שינוי ושיפור וזו משימה כמעט בלתי אפשרית להביא אותה למקום שאני רוצה להביא אותה אליו".

בהתייחסו לוועדי העובדים החזקים, אמר עיני: "בכל מערכת יש את הקלקולים שלה. גם ועדי העובדים אצלנו לפעמים הפכו להיות שבעים מדי". לעובדים המאוגדים מייעד עיני תפקיד חשוב: "העובדים החזקים צריכים להתחיל לשמור על החלשים", אמר.

עיני הדגיש, כי הוא פועל ליישוב סכסוכי עבודה באמצעות הידברות, אך ציין כי "אם רוצים לתקן את זה אחת ולתמיד, צריך לעשות רעידת אדמה. אין חכמות...כשנצטרך להרים את הכפפה, ולהבעיר את המדינה, כדי שפעם אחת יהיה סדר, אני מקווה שכל הגורמים החברתיים והלא חברתיים, יקומו כאיש אחד ויגידו לממשלה - די, עד כאן".

(צילום: דניאל יעקובוביץ'. עריכה: בת גולן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully