וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות תחילה

ד"ר רון בריימן

19.6.2006 / 9:25

רון בריימן סבור כי ההתכנסות צריכה להתחיל בשדרות המופצצת. ממילא אולמרט יפנה אותה מכיוון שהיא שוכנת בתחומי המעבר הבטוח לאויב, בין עזה לחברון

אהוד אולמרט, ראש ממשלת קדימה, הבטיח לאזרחי ישראל מדינה ש"כיף לחיות בה". איסמעיל הנייה, ראש ממשלת חמאס, קרא לישראלים לארוז את מזוודותיהם, או להכין לעצמם ארונות קבורה. נראה שבמזרח התיכון החדש על-פי אולמרט-פרץ-פרס אולי כיף לחיות, אבל רק בין הלוויות של קורבנות הטרור ובין הפצצות האויב.

אולמרט מעופף בעולם ומנסה לשווק את "תוכנית" ההתכנסות, שאינה אלא פיגוע התאבדות המוני של מדינת ישראל והחזון הציוני. הוא מאיים על האויב הערבי (אבו מאזן ושותפו אבו הנייה) שישראל תיקח את גורלה בידה, כלומר: אם האויב אינו מצליח לגרשנו מארצנו, הבה נעשה זאת במו ידינו.

עמיר פרץ, האיש הנושא בתואר שר הביטחון בממשלת קדימה, מתגורר בעיר שדרות המופגזת יומם ולילה, אבל אין זה מונע אותו מלהשבית את תותחי צה"ל בגלל שפצצה של האויב הרגה משפחה של האויב. וצה"ל, הצבא המוסרי ביותר בעולם, במקום לקבל אור ירוק למלחמה אמיתית באויב, נערך לבצע את המעשה הבלתי-מוסרי ביותר בעולם, גירוש יהודים מבתיהם בארצם רק בגלל היותם יהודים.

המוסר הכפול של הצדקנים העשירים של השמאל הקיצוני תובע שלא להשיב מלחמה פן ייפגעו אזרחי האויב, כלומר: עדיף בעיניהם שייפגעו תושבי שדרות ואשקלון, ובלבד שהמלחמה לא תועבר לשטחים הכבושים על-ידי האויב הערבי. עמיר פרץ, הנציג הבכיר של תנועת השמאל הקיצוני "שלום עכשיו" בממשלה, משמש בובה בידי הצדקנים והעסקנים של השמאל ומשתק את צה"ל.

משמרות מחאה מטעם חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי התייצבו השבוע להזדהות עם שובתי הרעב בשדרות בדרישה להפסיק את אוזלת היד של ממשלת קדימה מול רשות הטרור הפלסטינית, את האבחנה האבסורדית בין טרוריסטים טובים (מכחיש השואה אבו מאזן, וכן רשות הטרור הפלסטינית וארגון הטרור פת"ח שבראש שניהם הוא עומד) וטרוריסטים רעים (איסמעיל הנייה וממשלת הטרור שלו), ואת האיסור על תותחי צה"ל לפעול.

כאמור, ישראל על-פי אולמרט היא מדינה שכיף לחיות בה. ואמנם בשעות שבהן שהו אנשי חוג הפרופסורים ליד ביתו של עמיר פרץ לא נחת אף טיל קסאם. האווירה היתה כמעט פסטוראלית. הגגות האדומים על בתי שכונתו של עמיר פרץ בהתנחלות שדרות הזכירו בתים אדומי גגות בהתנחלויות אחרות, כאלה הנספרים שוב ושוב על-ידי הפרובוקטורים של "שלום עכשיו" במטרה לקדם את הטרנספר הגזעני שבו הם דוגלים.

אבו-וילן וקולט אביטל, חברי כנסת מן השמאל הקיצוני, פועלים למען פינוי-פיצוי במטרה להניע קדימה את גירושם של יהודים מאזורים מסוימים בלבד של ארץ ישראל. על הרבה פחות מכך מוקע אביגדור ליברמן כגזען, כאשר אף איננו מציע לעקור ערבים מבתיהם. האם לא ראוי ליישם את החוק שלהם על שדרות תחילה, ולאפשר לתושבי התנחלות שדרות הרוצים בכך להתפנות כבר היום מבתיהם אדומי הגגות, קודם שיופצצו על-ידי הקסאמים שיורים אנשיו של אבו מאזן, איש שאהוד אולמרט חפץ ביקרו ועל כן מחמש אותו בנשק מסוכן?

במהלך ביקורם של אנשי חוג הפרופסורים אצל שובתי הרעב בשדרות הם למדו גם מהי דמוקרטיה על-פי גישתה של הנציגה האחרת של "שלום עכשיו" בממשלת קדימה, שרת החינוך יולי תמיר. מסתבר שמורים מבין שובתי הרעב אוימו על-ידי אנשי משרדה לבל ישבתו. כלומר: הדמוקרטיה על-פי שרת החינוך אוסרת את זכות המחאה השמורה לכל אזרח, אבל לא למתנגדי המדיניות חסרת האחריות של השמאל בראשות אולמרט. כידוע, מדובר בשרה החרדה לחינוך לדמוקרטיה בימי הטרנספר שהיו ושעלולים לבוא, אבל דוגלת בטרנספר האנטי-דמוקרטי ואנטי-מוסרי.

לנוכח מציאות זו בישראל בכלל ובשדרות בפרט, ראוי לתושבי שדרות לדרוש "שדרות תחילה", כלומר ש"ההתכנסות" תתחיל בשדרות המופצצת. ממילא שדרות אמורה להיות מפונה על-פי "שלום" אוסלו, מכיוון שהיא שוכנת בתחומי המעבר הבטוח לאויב, בין עזה לחברון.

* הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי בשנים 2001-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully