וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה בדבלין עצרה לכבוד אמא ברווזה

רויטרס

18.6.2006 / 19:03

כל שנה לוקחת אמא ברווזה את האפרוחים הטריים מטריניטי קולג', שם בקעו, לפארק סיינט סטיבן, שם יש אגם - דרך הרחובות הראשיים הסואנים של דבלין

אמא ברווזה עצרה את התנועה במרכז דבלין ביום שישי האחרון, לכבוד הצעדה השנתית שלה. אחריה צעדו שבעת הברווזונים שלה, נרגשים לקראת השחייה הראשונה שלהם באגם.

הברווזה, בעידודם הנלהב של העוברים והשבים, עברה דירה עם האפרוחים, ממקום הלידה שלהם באדמות טריניטי קולג', לפארק סיינט סטיבן, שניהם אתרים היסטוריים שממשיכים לשמש בתפקידם המקורי מאות שנים, ונמצאים במרחק 800 מטרים האחד מהשני.

"היא עושה את זה כבר שש שנים ברציפות – מטילה את הביצים בקולג' ולוקחת את האפרוחים לפארק", סיפר שומר האדמות של טריניטי, דייויד האקט. "לרוב היא מתחשבת, ועורכת את הטיול בערב, כשיש פחות תנועה. אבל לפעמים היא לא, ובעבר היינו זקוקים למשטרה כדי לעזור לנו עם התנועה".

לא רק שהברווזה בחרה הפעם לנוע ביום, היא גם בחרה לנוע בזמן בלומ'זדיי, יום חגיגי ועמוס במיוחד בעיר, לכבוד ספרו של ג'ימס ג'ויס "יוליסס" שמתרחש בדבלין במשך יום אחד, ה-16.6. למזלה, שני חברים במחלקת הזואולוגיה של טריניטי ליוו את המשפחה שלה בבטחה דרך הרחובות הראשיים והסואנים של בירת אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully