וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי "תינוק המריבה" מתכוונים לחדש המאבק

18.6.2006 / 9:07

פרשת "תינוק המריבה" טרם הסתיימה. הוריו הביולוגים תובעים להחזיר אותו אליהם, לאחר ששמעו כי למשפחה המאמצת יש כעת ילדה נוספת

פרשת "תינוק המריבה" התעוררה בימים האחרונים מחדש, לאחר שהמשפחה המאמצת אימצה בת נוספת באירופה.

ההורים הביולוגים אומרים כי בקרוב יחדשו את המאבק המשפטי, ובכוונתם להגיש תביעת נזיקין גדולה נגד משרד הרווחה, "בגין התנהלותו בפרשה". אביו של הילד אומר, כי "מבחינתנו הילד שלנו נחטף. תחזירו לנו את הילד שלנו - יש לכם ילדה אחרת. המאבק שלנו לא ייפסק לעולם, וניאבק בכל דרך".

עוד אמר האב: "אין יום שאנחנו לא חושבים עליו, אנחנו רוצים שהמשפחה שלנו תתאחד ושהוא יכיר את אחותו הביולוגית שכל כך דומה לו". אביו של התינוק אמר כי "המאבק שלנו להחזיר אותו מתחדש, ובגדול. הידיעה שיש למשפחה המאמצת עוד אחות מאומצת רק מרגישה ומכאיבה יותר".

ההורים המאמצים סיפרו ל"ידיעות אחרונות", כי הם שמחים שכל הפרשייה מאחוריהם וכי לילד יש הכל וכולם אוהבים אותו. את בתם השנייה אימצו ההורים בסיוע של ידידה העוסקת באימוץ ילדים מחו"ל באישור משרד הרווחה. "חשבנו להרחיב את המשפחה. לא רצינו שהבן יישאר לבד, אז הבאנו לו אחות והוא מאושר".

מבחינה משפטית, הסיכוי שלהם לקבל את בנם לא נראה גדול, שכן בית המשפט לא מתחשב בכך שמשפחה מאמצת אימצה עוד ילד וכן בגלל שהמעקב אחר המשפחה מראה כי היא מטפלת בילד באופן ראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully