וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים יסייעו לתלמידי שדרות

17.6.2006 / 15:06

הלימודים בעיר משובשים בשל ירי הקסאמים. הסטודנטים יעזרו לתלמידים עם מטלות הקיץ, השלמת חומר הלימודים

ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו), יו"ר שדולת התלמידים הסטודנטים בכנסת סיכם עם יו"ר התאחדות הסטודנטים, איתי שונשיין, ועם סגן יו"ר ארגון הסטודנטים, אלון רוזן, על פרויקט עזרה לתלמידי שדרות, שייצא לדרך בימים הקרובים. הארגונים יגייסו סטודנטים שיסייעו במהלך חופשת הקיץ לתלמידים בשדרות לצורך השלמת חומר הלימוד שהפסידו בשל השיבושים והשבתת מערכת החינוך בעיר.

לאחר ישיבת סיעת ישראל ביתנו שהתקיימה אתמול בעיר, נפגש ח"כ מילר עם ראש העיר אלי מויאל ממנו שמע על ההפסקות התכופות בלימודים בבתי הספר בעיר, בשל ירי הקסאמים על העיר. בתום הפגישה אמר מילר כי הכוונה היא שעשרות סטודנטים יגיעו לעיר ויפגשו עם תלמידים לטובת הכנת מטלות החופש, השלמת חומר לימודים "ואפילו שיחה ועשייה משותפת לפורקן לחצים שהילדים צברו במהלך התקופה האחרונה".

יו"ר התאחדות הסטודנטים איתי שונשיין אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי אמנם מדובר בתקופת בחינות, אך הוא בטוח כי סטודנטים יתגייסו למשימה. לדבריו, הוא יעביר את הרעיון לראשי האגודות וכי הוא מקווה שתהיה הענות גדולה. פרסומים על אפשרות להתנדבות למשימה יופיעו בקמפוסים ובאתרי האינטרנט של האגודות השונות בהמשך.

סגן יו"ר ארגון הסטודנטים אלון רוזן מסר בתגובה כי הארגון יזם בעבר תוכניות דומות וימשיך לפעול למען ילדי שדרות, וכי כל שיתוף פעולה עם ארגוני סטודנטים אחרים יתקבל בברכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully