וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטאקהאוס הושעה ממשחק מספר 5

גיל קדרון

17.6.2006 / 1:56

בעקבות עבירה גסה על שאק במשחק 4. ג'ונסון על ההחלטה: "גועל נפש". לברון לא יתנגד לעבור לנטס, הפייסרס מנסים להיפטר מאוניל

חדשות רעות למאבריקס, שאחרי שקיבלו בראש 98:74 במשחק 4 נגד ההיט בסדרת הגמר, גילו שהמחליף הטוב ביותר שלהם, ג'רי סטאקהאוס, לא יעלה על מדים למשחק החמישי, לאחר שהליגה הודיעה שתשעה אותו ממשחק אחד בעקבות עבירה גזסה על שאקיל אוניל.

סטו ג'קסון, מבכירי הנהלת ה-NBA, שידרג את העבירה של סטאקהאוס מעבירה גסה ברמה 1 לעבירה גסה ברמה 2, שדרוג שמחייב השעייה אוטומטית לפי חוקי הליגה. "המגע שיצר סטאקהאוס היה ללא ספק מוגזם, ומחייב השעייה", אמר ג'קסון.

מי שלא אהב את ההחלטה הוא מאמן דאלאס אייברי ג'ונסון, שהגיב לה בתוכנית הרדיו השבועית שלו. "לזה אני קורא מגוחך", כעס. "הליגה כל כך לא עקבית, ולא אמרתי כלום כל העונה. זו טיפשות. אני מובך בכלל להתעסק בדברים האלה, כי אין שום דבר שאני יכול לעשות. זה פשוט שטויות, וזה גועל נפש".

ומה יהיה במשחק הבא? "האוהדים שלנו צריכים לכעוס, אין ספק שהשחקנים שלנו יכעסו", המשיך הקואץ', שגם הפנה את תשומת ליבו של סטו ג'קסון שהוא לא השעה את אוניל על עבירה חזקה במשחק 1 שגרמה לסטאקהאוס לדמם באף.

6:26 דקות לסיום הרבע השלישי מסר ג'ייסון וויליאמס כדור לשאק במתפרצת, ובדיוק כשהענק עלה לדאנק, סטאק הגיע מאחור והעיף את הסנטר לפרקט כשנתקע בו עם, ובעודו באוויר גם הנחית עליו מהלומה עם שני ידיים. הדיזל, שכבר הייתה לו עבירה טכנית אחת, נראה בדרך להתרומם במהירות כדי להסביר לסטאקהאוס מה הוא חושב על המהלך הזה, אבל דווין וויד הגיע במהירות כדי להרגיע את הרוחות. השופטים שרקו לעבירה גסה ברמה 1, אבל הליגה, כאמור, שינתה את ההחלטה.

המאמן אייברי ג'ונסון יצטרך להסתדר בלי הניצוץ של ג'רי מהספסל, שהיה אחד מהמחליפים הטובים בליגה, ומהווה אופציה התקפית חשובה למאבס. אחר כך כשנשאל בנושא, אמר שאקיל: "אפילו הבנות שלו מתקלות אותי חזק יותר. למעשה, זה היה כיף לקבל את המכה הזו. תודה, ג'רי". אין מה לומר, אחווה בגמר ה-NBA.

חדשות

* בראיון לרדיו ESPN אמר לברון ג'יימס שלא יתנגד לשחק עבור הראפר ג'יי זי, אחד הבעלים של הנטס, שאמורים לעבור לברוקלין בשנים הקרובות. כידוע, חברת ההנעלה נייקי הודיעה לפנומן הצעיר שאם יעבור לניו יורק, לוס אנג'לס או שיקגו היא תכפיל את החוזה עימו מ-100 מיליון דולר ל-200 מיליון דולר, בגלל אפשרויות הפרסום הרבות והרחבות כל כך בשלוש הערים הגדולות בארה"ב. בטח ביחס לקליבלנד הקטנה והאפורה. הקיץ הזה הקאבלירס מקווים לסגור עם לברון על הארכת חוזה לשנים רבות.

* נראה שהלייקרס ומרקוס בנקס מעוניינים אחד בשנייה, ובקיץ יחתמו על חוזה של שיתוף פעולה לשנים הבאות.

* הגארד של המג'יק דשון סטיבנסון בחר לצאת מחוזהו עם המועדון, שאמור היה להכניס לו 3 מיליון דולר בעונה הקרובה, ויהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל הקיץ.

* הולכות ומתרבות השמועות על כך שהפייסרס מנסים להעביר בטרייד את כוכב הקבוצה ג'רמיין אוניל, וזאת למרות ההכחשות הנמרצות של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully