וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס וויליס מסתנוור

שירות וואלה! סלבס

16.6.2006 / 9:00

צלם דפק פפראצי-לילי לכוסון הקירח והמזדקן של הוליווד, ואחר-כך התלונן במשטרה שהכוכב תקף אותו. בוצ'צ'ו לא היה שם

צלם פפראצי הגיש תלונה במשטרת לוס אנג'לס נגד ברוס וויליס ההורס, שדחף לטענתו את מצלמתו לתוך פניו בשלישי בלילה מחוץ למסעדת 'קוי' (פריס הילטון אוכלת שם). משטרת לוס אנג'לס אישרה את הפרטים ל-TMZ, וקצין המשטרה, אדריאן מקסוול, אמר שהעניין ייחקר וייפתר תוך יום יומיים.

"הוא מעך את המצלמה על פניי בלי שום סיבה", סיפר הצלם אנתוני גודריך, שהראה צילומים של חבלות בשיניו ובאפו. "כל מה שעשיתי זה לצלם אותו. לא אמרתי מילה ולא עמדתי בדרכו".

פול בלוך השיב בשם וויליס: "ברוס סונוור מהפלאשים ובסך-הכל שם את ידו מלפנים, כדי להדריך את עצמו בחשיכה. זה בטח קרה בהיסח הדעת. ברוס לא פגע באף אחד, לא שרט אף אחד, לא רדף אחרי אף אחד. נקודה. שומר המסעדה יכול לאשר את זה". המשפטן של וויליס, מרטין סינגר, אמר שהשחקן שוקל תביעת דיבה נגד הצלם.

אותו אנתוני גודריך התראיין ללוס אנג'לס טיימס באוגוסט האחרון: "תמיד יש מתח בין סלב לצלם. תמיד צריך להיות על המשמר. כי על כל פעולה שלי תבוא תגובה שלו". שבוע אחר-כך, אמר גודריך בכתבה אחרת: "אני ומצלמתי עושים משמרות-לילה ב'קוי' כבר כמה חודשים. אנחנו מקבלים לפחות איום אחד בלילה מהבעלים של המקום ומהדורמנים, שמאיימים לקרוא למשטרה אם לא נעבור צד".

ולסיום, נותן גודריך טיפ לבוצ'צ'ו המתחיל: "המפתח היחיד הוא לא לחסום את הדלת של המקום, כי זה טיפשי - אנחנו הרי רוצים שאנשים ייכנסו פנימה, כדי שנוכל לצלם אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully